niedziela, 4 października 2015

Monte Snack - mleczna kanapka


Czy ktoś jeszcze nie zna monte ? Chyba nie ma takiej osoby. Od lat znam i co jakiś czas kupuję sławne desery Monte. Od ponad roku na rynku jest do nabyia także mleczna kanapka Monte.
To delikatny biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowoorzechowym kremem
Produkt należy przechowywać w temperaturze +4 °C do +8 °C.
Sugerowana cena detaliczna: 1.49 zł.

Nasze Monte rozeszły się bardzo szybko - głównie za sprawą rodzinnychs potkań, których w ostatnim czasie było sporo. Kanapki smakowały zarówno dzieciom jak i dorosłym, puszyste i smaczne. Polecam wypróbować fanom podobnych przekąsek bo wg mnie są pyszne i cenowo wychodzą w porządku.

A Wy znacie ?




28 komentarzy:

  1. Ale mi smaka narobiłaś, lubię takie przekąski, zresztą deserki Monte też chętnie podkradam synowi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spróbowałabym ,ale miałabym obawy że smakuje jak kinder mleczna kanapka a jej nie cierpię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak już kiedyś pisałyśmy nam średnio przypadły do gustu ale nie twierdzimy, że są niedobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam raz i nawet mi to smakowało. Jest to bardzo słodkie, nadzienie bardzo tłuste, niekoniecznie mleczne, a sam biszkopt mało kakaowy, bardziej... słodki po prostu bez konkretnego smaku. Wolę mleczną kanapkę, bo tam czuć miód jednak ta też jest smaczna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nabrałam ochoty na coś słodkiego po śniadanku

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie mogę jadać takich pyszności :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj właśnie bym szamała na śniadanko ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie, to nie jadłam ich jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłam ich, ale jakoś mnie do nich nie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię kinder mleczną kanapkę, tych jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też szybko wyparowały. Pół podwórka syn zaprosił no i oczywiści dopytywał jak im smakowało jak na rasowego "testera" przystało

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takiego typu smakołyki ;)

    http://xxveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. znamy znamy tą mleczną kanapkę i jest ona przez moją rodzinkę uwielbiana, szczególnie przez dzieciaki;) na ogół brana przez syna do szkoły jako dodatek do drugiego śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszna kanapeczka, mięciutka, leciutka, po prostu idealna.
    Warto spróbować i się samemu przekonać.
    Polecam!!!!
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl