niedziela, 25 października 2015

Makarony Polskie



Dziś kulinarnie ;) chciałam Wam przedstawić firmę, która nie jest znana (tzn nie była mi znana), a produkuje polskie makarony. Nazywa się ona Makarony Polskie.

Miałam okazję przetestować łazanki, świderki, spaghetti i makaron dla dzieci. Jednak to nie wszystkie produkty, jakie można znaleźć w ich ofercie. W składzie tych powyżej znajdziecie jedynie mąkę, mąkę z pszenicy durum oraz witaminę A. Są też makarony jajeczne, wszystko w zależności od potrzeb klienta. 

U nas dość często jemy makarony. A to na słodko, a to wytrawnie jest to tak prosty i szybki produkt w przygotowaniu, że zwykle króluje nad ziemniakami. 

Makarony co najważniejsze nie rozłażą się i nie zmieniają swojego kształtu jak np ten dla dzieci o określonych figurkach. Po ugotowaniu nie robi się z nich zbita bryła czy jedna wielka kluska. 
Poniżej przykładowy makaron dla dzieci z serem, cynamonem i syropem klonowym.

Produkty wg produceta dostępne są w AUCHAN, BIEDRONKA (JERONIMO MARTINS), CARREFOUR, CHATA POLSKA, EKO-HOLDING, E.LECLERC, INTERMARCHE, KAUFLAND, LIDL, MAKRO, NETTO, REAL, TESCO.

Polecam :)



18 komentarzy:

  1. bardzo lubię makarony! :) z tej firmy też chyba miałam i były bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez jestem wiwlbicielką makaronów. Tych nie znam ale chętnie wyrobuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, kupiłam chyba kiedyś jakiś makaron z tej firmy i raczej niczym nie wyróżniał się na tle innych makaronów ;) Nie ma to jednak jak swojski makaron :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię makaron, ale najczęściej robię go sama :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowane danie dla nas wygląda bardzo apetycznie :) Kukurydziane i gryczane u nas królują :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda. Taki makaron jest przepyszny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam makaron, ale tą markę widzę po raz pierwszy... skoro polecasz to rozejrzę się za nimi przy okazji najbliższych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z makaronów przeważnie kupuję Lubellę :) Z tą marką spotykam się pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię makarony :) Najważniejsze, że się nie rozgotowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam makaronowe dania i kombinacje potraw z makaronami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniami makarony :D w każdej chyba postaci :O)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl