sobota, 17 października 2015

Byliny Lucyny - nasz ogródek :)




Pokażę Wam dziś nasz mini ogródek. Właściwie jego fragmenty. 

Na stronie BYLINY LUCYNY zamówiliśmy sobie kilka roślin. A dokładniej:
- Spartynę grzebieniastą 'Aureomarginata', którą możecie zobaczyć tutaj KLIK dwie sztuki
- Bambus miniaturowy zimozielony KLIK też dwie sztuki
- Lilak Meyera 'Palibin"KLIK  trzy sztuki 
do tego dostaliśmy gratis w postaci roślinki o nazwie Hosta KLIK

Na początku obawiałam się jak to wszystko przetrwa drogę kurierem, ale paczka była dobrze przygotowana i zabezpieczona. Każda roślinka była umieszczona w plastikowej minidoniczce z wilgotną ziemią i dodatkowo zabezpieczona folią, gumkami i papierem. 

Do paczki dołączona była też instrukcja jak sadzić poszczególne gatunki. My swoje wybraliśmy w oparciu o poradę Pani ze sklepu BYLINY LUCYNY. Paczka była u nas już na drugi dzień. Do każdej roślinki była też dołączona taka etykietka z nazwą. 

Wszystko zostało od razu posadzone i teraz poczekamy do wiosny żeby zobaczyć rezultaty:) Wybrane gatunki ponoć dobrze będą się rozwijać na naszej glebie, zobaczymy :) 

Oczywiście nie ma się co czepiać małej ilości liści bo wszystkie raczej i tak opadną i na wiosnę powstaną nowe :)

Już się nie mogę doczekać co wyrośnie :)



















26 komentarzy:

  1. Świetna sprawa z takim ogródkiem, ja niestety mieszkam w bloku xx

    platinumskull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa- zakupy przez intenet tez sie oplacają i roślinki sie przyjmują:) o a lilaka jeszcze w swoim ogrodzie nie posadzilam a planuje:) ppzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie czuję pociągu do robienia w ogrodzie. Naprawdę próbuje to polubić, tym bardziej że mam pole do popisu. Nic w domu z zielonego nie potrafi przetrwać, kupowane świeże zioła szybko potrafię zamienić w suszone

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko balkon z bałaganem:). A roślinki na pewno beda wspaniałe:), czego serdecznie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Host mam kilka, ale jakoś wolę stacjonarnie kupować rośliny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czekanie na to, aż wiosną roślinki zaczną rosnąć

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam ogródka bo mieszkam w bloku, muszę zasadzić jakieś fajne roślinki na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę, też bym chciała mieć takie swoje roślinki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za roślinki i czekam na post, w którym będzie widać jak już urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam głowy do hodowania takich roślin. Ale Tobie życzę powodzenia z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam ręki do roślin ,ale i tak żałuję że nie mamy ogródka ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi wszystko więdnie :P Nie nadaję się do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Taki ogródek to wspaniała sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę też zajrzeć do "LUCYNY"
    Jak dobrze zabezpieczone, to może też coś zmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ciocia też kupuje rośliny online :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl