sobota, 17 października 2015

Byliny Lucyny - nasz ogródek :)




Pokażę Wam dziś nasz mini ogródek. Właściwie jego fragmenty. 

Na stronie BYLINY LUCYNY zamówiliśmy sobie kilka roślin. A dokładniej:
- Spartynę grzebieniastą 'Aureomarginata', którą możecie zobaczyć tutaj KLIK dwie sztuki
- Bambus miniaturowy zimozielony KLIK też dwie sztuki
- Lilak Meyera 'Palibin"KLIK  trzy sztuki 
do tego dostaliśmy gratis w postaci roślinki o nazwie Hosta KLIK

Na początku obawiałam się jak to wszystko przetrwa drogę kurierem, ale paczka była dobrze przygotowana i zabezpieczona. Każda roślinka była umieszczona w plastikowej minidoniczce z wilgotną ziemią i dodatkowo zabezpieczona folią, gumkami i papierem. 

Do paczki dołączona była też instrukcja jak sadzić poszczególne gatunki. My swoje wybraliśmy w oparciu o poradę Pani ze sklepu BYLINY LUCYNY. Paczka była u nas już na drugi dzień. Do każdej roślinki była też dołączona taka etykietka z nazwą. 

Wszystko zostało od razu posadzone i teraz poczekamy do wiosny żeby zobaczyć rezultaty:) Wybrane gatunki ponoć dobrze będą się rozwijać na naszej glebie, zobaczymy :) 

Oczywiście nie ma się co czepiać małej ilości liści bo wszystkie raczej i tak opadną i na wiosnę powstaną nowe :)

Już się nie mogę doczekać co wyrośnie :)



















27 komentarzy:

  1. Świetna sprawa z takim ogródkiem, ja niestety mieszkam w bloku xx

    platinumskull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa- zakupy przez intenet tez sie oplacają i roślinki sie przyjmują:) o a lilaka jeszcze w swoim ogrodzie nie posadzilam a planuje:) ppzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie czuję pociągu do robienia w ogrodzie. Naprawdę próbuje to polubić, tym bardziej że mam pole do popisu. Nic w domu z zielonego nie potrafi przetrwać, kupowane świeże zioła szybko potrafię zamienić w suszone

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko balkon z bałaganem:). A roślinki na pewno beda wspaniałe:), czego serdecznie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Host mam kilka, ale jakoś wolę stacjonarnie kupować rośliny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czekanie na to, aż wiosną roślinki zaczną rosnąć

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam ogródka bo mieszkam w bloku, muszę zasadzić jakieś fajne roślinki na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę, też bym chciała mieć takie swoje roślinki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za roślinki i czekam na post, w którym będzie widać jak już urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam głowy do hodowania takich roślin. Ale Tobie życzę powodzenia z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam ręki do roślin ,ale i tak żałuję że nie mamy ogródka ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi wszystko więdnie :P Nie nadaję się do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę też zajrzeć do "LUCYNY"
    Jak dobrze zabezpieczone, to może też coś zmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ciocia też kupuje rośliny online :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  16. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.