piątek, 23 października 2015

BingoSpa Solanka z minerałami Morza Martwego i ekstraktem soku Noni


Jakiś czas temu zdecydowałam się na zamówienie kolejnej soli z BingoSpa. Jak dotąd produkty do kąpieli z tej firmy sprawdzają się u nas najlepiej. Wcześniej zresztą mieliśmy prysznic więc nie było sensu zamawiania produktów do kąpieli.

Sól a właściwie solanka zawiera sól z Morza Martwego i ekstrakt z owoców Noni. Nie wiem czemu nie nazwano ją po prostu sól. 

W każdym razie do kąpieli wsypujemy jedną nakrętkę soli, co jest średnio ekonomiczne, ale faktycznie kąpiel staje się aromatyczna i przyjemna. Nie mamy wrażenia, że produkt w wannie zniknął. Sól przyjemnie zmiękcza skórę, a sama kąpiel jest faktycznie relaksująca.

Producent poleca też stosowanie soli jako peelingu na ciało. Nie zdecydowałam się na ten krok z tego względu, że mam sporo peelingów do wykończenia.

Sól ma lekko męski, świeży zapach, mnie on się podoba. Może nie taki typowy męski jak najtańsze męskie dezodoranty, raczej jak jakieś ładne męskie perfumy.

Czasem właśnie lubię się umyć żelem pod prysznic o męskim zapachu. Woda staje się zielona :) Między kawałkami soli znajdują się gdzieniegdzie takie cząsteczki ciemnozielone, to chyba ten dodatek Noni aczkolwiek nie wiem. 

Koszt produktu to około 10 zł za 550 g. Myślę że cena jest ok. Tak jak pisałam fajny produkt jeśli ktoś lubi urozmaicone, nowe zapachy w kąpieli i miłe zmiękczenie skóry. 


27 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ich sól i też byłam zadowolona. Całkiem fajny produkt za niską cenę. A jak potrafiła umilić kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo sól a solanka to dwie różne rzeczy :) Nie każda sól jest solanką

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie sole, zaciekawił mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zużywam takie sole do moczenia nóg :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię sole do kąpieli , zdecydowanie bardziej niż zbyt pieniące się płyny

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich produkty, bo są bardzo ciekawe, a mają przystępną cenę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię te solanki i to właśnie głównie za zapach, bo na działaniu za bardzo się nie skupiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze ich nigdy nie miałam (ostatnio miałam sole lawendowe z Wieliczki :-) )

    OdpowiedzUsuń
  10. o znów widzę go dziś, chyba będę musiała się pokusić, tym bardziej że aktualnie nie mam peelingu żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie umilacze kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam i nie wspominam jej dobrze. Ogólnie produkty BingoSpa są według mnie słabe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny produkt, a i cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej soli akurat nie miałam, ale kusi mnie w sklepie. W dodatku jestem miłośniczką soli do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham sole! szkoda, że w mieszkaniu mam tylko prysznic, brakuje mi tego relaksu w wannie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię sole ale tej jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć marka niespecjalnie mnie przekonuje (poza świetnym peelingiem błotnym z kwasami AHA) to jednak sole do kąpieli chętnie bym wypróbowała. Niestety nie posiadam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wszelakie sole do kąpieli ;)
    tej jednak nie miałam okazji używać;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda przepięknie :) Kryształki muszą dawać super efekt po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzisiaj skończyłam moją sól do stóp z Bingo Spa i jest mi z tego powodu smutno, katowałam ją od roku i przy pierwszych podejściach nie podchodziła mi... odstawiłam na kilka miesięcy i stała się moim hitem, więc jak sole to tylko z tej marki, pewnie coś po wypłacie sobie sprezentuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl