czwartek, 29 października 2015

BingoSpa Kąpiel termalna


Dziś ostatni produkt do kąpieli z BingoSpa.

Kilka słów od producenta: Kąpiel termalna Bingospa jest bogata w cenne minerały, pierwiastki i mikroelementy pochodzące z głębi ziemi. Zawarte w Kąpieli termalnej Bingospa minerały i pierwiastki śladowe koją skórę i wspomagają jej regenerację

MOJA OPINIA: Produkt posiada plusy i minusy. Do tych drugich zaliczyłabym zapach. Nie jest on zły, bo w śmierdzącym produkcie bym się nie kąpała, jednak po nazwie produktu wyobrażałam sobie coś zupełnie innego. Tutaj zapach jest trochę zbyt nachalny i intensywny, trochę mało naturalny. Zdecydowanie wolę tą wersję czekoladowo-waniliowej kąpieli jaką możecie zobaczyć poniżej.

Na plus zaliczam ogromną wydajność, mimo że produkt nie jest gęstym, a raczej rzadkim płynem. Niewielka ilość powoduje wytworzenie się bardzo dużej piany, która utrzymuje się praktycznie przez całą kąpiel. Cena 20 zł za 1000 ml patrząc na taką wydajność jest jak najbardziej OK. Ja osobiście jednak wolę żółtą wersję poniżej.



Poniżej mój mały arsenał Bingospa do kąpieli.


28 komentarzy:

  1. Już dawno niczego nie miałem z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę zapachy czekoladowe w kąpieli :) Ogólnie lubię od czasu do czasu wykąpać się w wannie pełnej piany a tak to stosuje sole kąpielowe lub kule

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Też lubię zapachy czekoladowe. Dlatego myślę, że ten czekoladowo-waniliowy bardziej by mi podpasował. Tylko nie może być za mocny bo staje się męczący :)

      Usuń
  3. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w szampony tej marki...zobaczymy czy okażą się udaną inwestycją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wypróbowałabym wersję kąpiel czekoladowo-waniliowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ten zapach muszę go wypróbować! Zwłaszcza, że cena jest bardzo przyjemna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie wypróbowałabym ten płyn czekoladowo-waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. namówiłaś mnie uwielbiam piankę!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zapach jakoś mi nie odpowiada niestety
    ale miał kto zużyć resztki

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyny Bingo Spa do kąpieli bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż zachciało mi się wziąć kąpiel z pianką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kąpiel czekoladowo waniliowa wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie wypróbowałabym wersję kąpiel czekoladowo- waniliowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach go dyskwalifikuje, kąpiel ma odprężać i koić zmysły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam ich pewną reklamę i jakoś nie kuszą mnie ich kosmetyki "na twarz" ani na żadną inną część...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam niczego z BingoSpa, a ich produkty wyglądają całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tymi zapachami u BingoSpa to niestety różnie bywa ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam, że zapach będzie dużo bardziej przyjemny...

    OdpowiedzUsuń
  18. Spróbowałabym taką kąpiel termalną, pianka wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam jeszcze o kąpieli termalnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubimy produkty od Bingospa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl