wtorek, 27 października 2015

BingoSpa - Kąpiel czekoladowo waniliowa


Dziś kolejny produkt BingoSpa który mam okazję używać. Jest on dostępny tutaj KLIK

Kilka słów od producenta: Kąpiel czekoladowo-waniliowa BingoSpa" roztacza nadzwyczaj ciepły i uroczy zapach wanilii z czekoladową nutą dając niebiańskie uczucie błogości, komfortu i relaksu. Kąpiel zniewala zmysły, puszysta piana pieści skórę, a odżywcze składniki nasycają ją młodzieńczą energią.

MOJA OPINIA: Za 1000 ml płacimy 20 zł - myślę, że cena jest całkiem ok. Nie wiem czemu, ale zapach tego produktu kojarzy mi się z ajerkoniakiem. Z dokładniej z ajerkoniakowym nadzieniem, które często jest w batonikach czekoladowych. Nutkę wanilii też można wyczuć jedynie taką symboliczną, natomiast czekoladowej w ogóle nie czuję.  Ten ajerkoniak to pierwsze co mi przychodzi do głowy kiedy wącham buteleczkę. 

Kolor produktu też zresztą przypomina ajerkoniak :) Sam w sobie płyn jest dość gęsty, daje fajną piankę i zapewnia mi relaksującą, przyjemną kąpiel. Nie zauważyłam wysuszenia skóry mimo SLS w składzie. Taka kąpiel w pianie z przyjemnym aromatem, który unosi się w łazience to coś co bardzo lubię zwłaszcza jesienią. Nie odpowiada mi jedynie brak pompki. Mamy małą zakrętkę i generalnie ciężko jest wydusić większą ilość płynu w krótkim czasie. A poza tym mogę polecić. Tak jak pisałam wcześniej produkty do kąpieli z BingoSpa sprawdzają się u nas dobrze :)

Poniżej nasz mały arsenał kąpielowy ;)


38 komentarzy:

  1. Wygląda zachęcająco :) muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo opakowanie i kolor zachęca ;p
    Chyba przekonałaś mnie do kupna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta kąpiel czekoladowo- waniliowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozmarzyłam się o kąpieli w takim cudownym zapachu :D Na zimne jesienne wieczory w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kąpiel czekoladową miałam :) ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie cena jest troszkę wysoka, wolę płyny do kąpieli z Balei za śmieszną cenę bądź te z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczyłam na bardziej waniliowy zapach bo takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze z Bingo Spa nic nie miałam, wiele słyszałam o tych produktach, ale nigdy nie porwały mnie na tyle, żebym kupiła coś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie po Twoim ostatnim poście o soli tej marki zajrzałam na ich sklep internetowy, ma tak kiepski interfejs, że szybko zrezygnowałam z zakupów... :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Tę sól ze zdjęcia miałam :) Czekolada z wanilią to połączenie które zawsze brzmi bardzo kusząco, teraz jestem na etapie zafascynowania żelami Balea więc raczej szukać tego płynu nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby tylko nie miał dodatku waniliowego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zapach ajerkoniaku, a jeśli dochodzi do tego nutka wanilii to ten żel jest na pewno dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po takiej kąpieli zaraz humor się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś to nie rzuciło mi się w oczy, ale może nastepnym razem

    OdpowiedzUsuń
  15. Nabrałyśmy apetytu na taką kąpiel :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wanilia to jestem zachwycona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie wszystko pachnie zjawiskowo ....

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wanilię pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. taki ajerkoniakowy zapach kusi mnie bardziej niż czekoladowy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm jeśli pachnie jak ajerkoniak nie polubiłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Napewno fajnie pachnie. Szkoda, że jest tylko do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zapach czekoladowo waniliowy chętnie bym wypróbowała, choć BingoSpa wypada i mnie przeciętnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z Bingospa nie miałam nigdy nic do mycia i kąpieli .

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja koleżanka miała, jednak nie była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wszelkie płyny do kąpieli, ale tych z BingoSpa nie używałam, więc chętnie bym wypróbowała :-) I faktycznie wygląda jak ajerkoniak :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. hmm... kosmetykom Bingo Spa ostatnio mówię nie, z tego względu iż bardzo się na nich zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapach nie mój, ale ten niebieski żel chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  28. To nie do końca taki zapach, który by mi się podobał, ale chętnie bym wypróbowała.
    Może dlatego, że jeszcze jakoś nigdy nie miałam okazji sprawdzić jak te kosmetyki będą na mnie działać.
    Pewnie jakaś drogeria internetowa będzie miała na stanie jakiś inny zapach i wtedy już powinno być ok, jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tylko zobaczyłam tytuł od razu wiedziałam, że chcę to mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Średnio przepadam za takimi zapachami, myślę że ta kąpiel termalna bardziej przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Średnio przepadam za takimi zapachami, myślę że ta kąpiel termalna bardziej przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl