środa, 7 października 2015

Babka na oleju rzepakowym ZŁOTO POLSKIE


Jakiś czas temu TUTAJ pokazywałam oleje ZŁOTO POLSKIE. Dziś zaprezentuję prosty i banalny przepis na babkę na oleju.  

Potrzebujemy:
- 5 całych jaj
- 1 szklankę cukru
- 3/4 szklanki mąki kartoflanej
- 3/4 mąki pszennej
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 3/4 szklanki oleju
- sok z połowy cytryny

Jajka ubijamy z cukrem dalej dodajemy resztę składników i ucieramy cały czas, ewentualnie miksujemy jak kto woli :). Można też dodać kakao dla urozmaicenia koloru. Następnie wykładamy ciasto na blaszkę i pieczemy około 50 minut w temperaturze 180 stopni.

Ja dodałam olej ZŁOTO POLSKIE dedykowany do pieczenia - wyszło smacznie, polecam :)


29 komentarzy:

  1. Kochana ty to zawsze mi smaka narobisz;) prześlij troszeczkę tej babuszki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Babka z klasą haha ;) mi jakoś nie po drodze aby piec babkę ale jeść oczywiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ciekawy przepis, pewnie za jakiś czas wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  4. ale, bym zjadła! A pasowałaby taka przekrojona i posmarowana dżemem? :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak smacznie wygląda! Zrobiłaś mi ochotę więc spróbuję takie coś upichcić :D
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie pyszne rzeczy wymagają piekarnika, którego ja nie mam;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jak wyrosła! Zazdroszczę talentu do pieczenia :)
    mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. great post :) and amazing photos! :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Babka wygląda smakowicie :) Muszę skorzystać z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda rewelacyjnie i pewnie równie dobrze smakuje...będę musiała wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam teraz nieco więcej wolnego czasu, a że dawno nic nie piekłam, to kto wie- może szybko nadrobię tym przepisem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To pierwsze zdjęcie jest takie klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulala bardzo fajny przepis! Jestem fanką dyni, moje ulubione to placuszki z niej!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjnie wyrosła, piękna i apetyczna babka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Babka wygląda bardzo apetycznie, chętnie wypróbuje twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taką babkę najlepiej jeść z jogurtem :D Większość wypieków tak własnie jemy xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl