piątek, 4 września 2015

Spocket - ultrapłaskie portfele


SPOCKET to ultrapłaskie portfele, które wykonane są ze specjalnego materiału łączącego cechy papieru, tkaniny i tworzywa. Jakiś czas temu zamówiłam dwie sztuki dla bratanicy jedną Classic i jedna Mini:) 

Ta pierwsza to wersja Spocket plus z kieszonką na monety, druga zaś to mini wersja typowa do przechowywania kart.

Jeśli na przykład wybieramy się w konkretne miejsce i potrzebujemy to co najważniejsze np. kartę do bankomatu, ewentualnie kartę na autobus, prawo jazdy i dowód osobisty to takie maleństwo będzie idealne - lekkie, cienkie a jednocześnie wytrzymałe. Dzięki temu w naszej kopertówce będzie nadal sporo miejsca na inne rzeczy.

O dziwo portfele są odporne na rozdarcia a jednocześnie ekologiczne. Wzorów jest dość sporo, każdy może coś wybrać dla siebie. 

Moje egzemplarze już powędrowały do bratanicy i idealnie wpasowują się w jej młodzieżowy styl. 

Znacie ?


31 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda, jednak wolę tradycyjne portfele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajne , jednak ja wole duże portfele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, choć ja jednak wolę duże portfele :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To kompletnie nie mój styl...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moja bajka, choć facetom taki niewielki portfel do kieszeni idealnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnio mi się podobają, jakoś wolę normalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki specyficzny, materiały z których został wykonany nie wiem czy sprawdza się w praktyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy ;-) fajnie sobie wygląda
    Podoba mi się :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny, kolorek mi się podoba:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie szukam małego portfela, który zmieści się w kieszeni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę klasyczne damskie portfele.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają fajnie jednak ten materiał nie do końca mnie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne bardzo jednak ja w portfelu trzymam tyle rzeczy, że te by nie dały rady. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo...super, nie znam, a wyglądają genialnie...idealne dla mojego meża, który narzeka na wypchany portfel ;) ma na co narzekać, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa sprawa, chciałabym taki portfel, lubię jak moje rzeczy zajmuja niewiele miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię duże portfele :P im większe tym lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo ciekawe, mój portfel jest ultragruby , niestety nie z powodu nadmiaru gotówki a kart i paragonów oraz materiału z jakiego jest zrobiony

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się taki, bo mój jest gruby i zajmuje dużo miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyzwyczaiłam się do swojego portfela, ten raczej nie sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie płaskie maleństwa przydają się. Ja jednak boję się przekładać gdziekolwiek dokumentów, bo później zawsze zapominam włożyć je do portfela.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne :) U nas portfel głównie nosi Monika xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie się prezentują, ale osobiście preferuję duże portfele.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem zwolenniczką dużych portfeli, ale te są fajne do sportowych stylów i dla mężczyzn..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.