środa, 30 września 2015

Nowa współpraca - Lashvolution - serum pobudzające wzrost rzęs




Krótko i na temat - w ramach współpracy wpadło w moje łąpki serum do rzęs - to oznacza, że na blogu pojawi się test tego produktu. Znacie LASHVOLUTION ?

Wg producenta dzięki zawartości organicznych składników LashVolution to bezpieczna odżywka, która wspomaga naturalny wzrost rzęs. Obecność w składzie serum peptydów i substancji aktywnych oraz ekstraktów z pokrzywy, zielonej herbaty i rumianku sprawia,że jest ono przyjazne dla organizmu. Preparat nie powoduje opuchlizny, zaczerwienienia, podrażnień ani przekrwionych powiek.

Brak efektów ubocznych został potwierdzony niezależnymi badaniami.

Ty też możesz mieć piękne, uwodzicielskie rzęsy! :)

Jestem bardzo ciekawa a Wy?

Zapraszam na rozdanie CLICK 


38 komentarzy:

  1. też jestem ciekawa, ja kończę swoje serum z floslek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też. Jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo również będę ją testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dwa tego typu produkty i muszę powiedzieć, że efekty są :D Miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na recenzję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego serum, ale moim rzęskom przydałoby się "ładowanie" bo właśnie ściągnęłam sztuczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania, czekam na opinie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy, ciekawa jestem jak się sprawdzi ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia :) Ja do Listopada Bodetko testuję potem 2 miesiące przerwy i biorę się za tą odżywkę ;)
    Gratulację :) I życzę uwodzicielskiego spojrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czas wypróbować ten produkt ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje współpracy :) Z niecierpliwością będę czekała na recenzję i jego efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :o) Udanych testów :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie raz chciałyśmy takie serum kupić. Czekamy na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, uwielbiam wszelkie produkty do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jak Ja marzę o takich rzęsach jak u Myszki Miki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aumentar a testosterona ea libido de forma dramática.

    OdpowiedzUsuń
  18. come and visit us get the big money here

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice share! Keep up your good work! If u wanna try earn money by playing game online, dont hestitate to call me from: www.ayodomino.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dapatkan Bonus melimpah hanya dengan bermain di Situs Ayo99 Bandar Poker Online Terpercaya. Informasi lengkap mengenai Bonus yang ditawarkan bisa kalian baca disini.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl