sobota, 11 lipca 2015

Zakupy, nowości prezenty !



Dziś pokażę Wam nowości, które nabyłam w czerwcu i lipcu. Taki luźny post poglądowy, może uda Wam się skorzystać z promocji jszcze teraz. 

Powyżej zakupy z Pat&rub akurat była promocja 50% - te konkretne kosmetyki chciałam mieć od dawna i udało się upolować przez sklep internetowy.

Poniżej chusta z promod - czaiłam się na nią kilka miesięcy ale 99zł mnie zniechęcało. Udało mi się ją wyrwać na wyprzedaży około 40% taniej :) Jupii:) Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia więc wrzucam z netu.

Kupiłam też naszyjnik ale ostatecznie go zwróciłam (pierwszy zwrot w moim życiu:).
Poniżej prezent z okazji urodzin - MAC Studio fix fluid - zobaczymy jak się sprawdzi :)

Z inglota z kolei mam z kolei paletkę białą na luźne cienie, bez przegródek (moja aktualna nie mieści i cieni i bronzera i część kosmetyków z magnesami gubiłam - to ma być wyjście z sytuacji) oraz pomada do brwi z inglota brow liner (myślałam o niej tyle czasu, że już to było męczące więc nabyłam).


Około rok chodziły za mną gumki invisible. Na allegro dorwałam je w dobrej cenie. Obawiałam się, że moje cienkie włosy nie będą się na nich trzymać, ale nic bardziej mylnego, są świetne, wszystko idealnie się trzyma.

Z boku też Peroxygel czyli woda utleniona w żelu - o wiele łatwiej miesza się ją z henną brwi Refectocil :) Koszt około 5 zł w aptece.


Poniżej spodnie długie, piżamowe z wyprzedaży około -50% z Tesco bardzo komfortowe i milutkie :) Chyba jeszcze trwają tam przeceny.


Kilka drobiazgów rossmann - jak na kosmetykoholiczkę przystało - ten żel Isana pachnie obłędnie. Ciągle szukam dobrych kostek rosołowych bez glutaminianu sodu te z rossmana wydają się być ok, zobaczymy. Znacie jakieś ?


Na koniec patelnia Tkmaxx - o dziwo cieżko znależc patelnie o srednicy 20 cm do indukcji. Ale Tkmax ma wszystko ;)

Poza zakupami rossman wszystko chciałam mieć. Kiedyś kupowałam różne rzeczy często przypadkowo, nie wiedząc nawet ile coś kosztowało przed wyprzedażą.  I w ogóle kupowałam pod wpływem chwili. Teraz staram się na spokojnie wszystko oglądać, to co mi się spodoba zapamiętuję lub spisuję cenę i faktycznie mogę jakoś zaoszczędzić i satysfakcja jest większa :) Niestety jeszcze dużo pracy przede mną.

Coś Wam wpadło w oko? :) Co kupiliście ?


39 komentarzy:

  1. Fajne nowości, ja ostatnio kupiłam jakąś tanią podróbkę tych gumek, ale muszę przyznać że fajnie się sprawdza na włosach

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusty uwielbiam, mam wiele i ciągle mi mało. Twoja bardzo ładna. Zastanawiam się nad tymi gumkami do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel z Isany także mam. Pachnie po prostu nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No.no , fajne nowości :))

    OdpowiedzUsuń
  5. o! Maseczka Ziaji płatki róży to jakaś nowa? Czy inne opakowanie różanej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, różanej z ziaji nie mialam wcześniej, ta bedzie pierwsza:)

      Usuń
  6. mnie nadal czasami zdarza się kupować pod wpływem impulsu

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, szczególnie Pat&Rub wpadło mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy, otulający cuddling z P&R miałam, pachnie bosko <3 i tak też działa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości. A patelnia wręcz idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy ;) Nowy żel z Isany....muszę się przejść do Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gumka do włosów mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna chusta, ja się wybieram do Rossmana i trafić nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupowałam kiedyś często w Tesco, na wyprzedaży się opłaca .
    Piękna chusta, za tą cenę jeszcze. Ciekawe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kosmetyki z pat rub, mam to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie ci się trafiła promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę nie tylko mnie poniósł zakupowy szał :D Z tym, że jak Hebe i h&m online :D

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna jest ta chusta!!


    http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. chusta bardzo mi się podoba :) Ja nie używam kostek, znalazłam ostatnio w Netto (chyba!) ta przyprawę Vegeta Natur, bez glutaminianu sodu i innych wzmacniaczy :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Patelnia świetna, ja właśnie szukam takiej małej na jedną jajecznicę albo co :P

    OdpowiedzUsuń
  20. To masło Pat&Rub jest bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nie wiedziałam wcześniej o tej promocji a, szkoda ale na lipiec już basta bo kupiłam to co miałam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna patelnia. Ekstra zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne nowości :) Spodnie piżamowe podobają mi się i patelnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj znać jak się MAC sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piżamowe spodnie dobrze znamy xD Wygodniutkie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio skorzystałam z wyprzedaży w Pepco. Kupiłam fajną piżamę na lato za 20 zł. i kubki po 3 zł. sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak woda utleniona w żelu. Z pewnością kiedyś wybróbuję, bo henny uzywam wyłącznie żelowej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na niektóre rzeczy sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. również nie mogłam się oprzeć promocji w Pat&Rub, ale ja wybrałam 2 balsamy, bo masło, które mnie interesowało nie było już dostepne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pat & Rub uwielbiam.
    Śliczna chusta i fajna patelaszka :)
    Z tymi zakupami pod wpływem chwili walczę, ale sklepy internetowe to "zuo" i częsti ulegam ;/ :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.