środa, 11 marca 2015

Zielone Laboratorium - Szampon aromaterapeutyczny


Szampon skierowany dla Vegan i wegetarian, który przyszedł do mnie dość dawno temu. Najważniejsze cechy produktu:
  • Zawiera naturalne i delikatnie myjące środki
  • Zawiera wyciągi z tymianku i mięty
  • Pachnie olejkami z lawendy, eukaliptusa, drzewka herbacianego, geranium i rozmarynu. Nie zawiera: SLES, SLS, ALS, PEGów, silikonów, olejów mineralnych, parabenów, sztucznych barwników
  • Waga: 250 ml
  • Produkt dla wegan – nie zawiera surowców pochodzenia zwierzęcego
  • Przy produkcji kierowano się zasadami etycznymi i nie został wykorzystany żaden człowiek ani zwierzę


Moja opinia: Produkt ma przepiękny zapach, trochę przypomina mi grapefruit, trochę coś innego. Ogólnie soczyste owoce. Konsystencja dość rzadka. Szampon pieni się średnio, nie jest to jakaś ogromna piana. Ze względu na zapach i skład bardzo przyjemnie się z niego korzysta. Nie wysusza mojej skóry głowy i nie podrażnia. Przede wszystkim dobrze myje i odświeża włosy. Opakowanie przyciąga oko, małe minimalistyczne bez zbędnych obietnic. Polecam dla włosów tłustych ze skłonnością do łupieżu i swędzącej skóry głowy !

29 komentarzy:

  1. ten brak pienienia mógłby mi przeszkadzać, ale zapach kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubie kiedy szampony sie kiepsko pienią.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ole zapach by mnie skusił tak na chwilę obecną myjadeł mam za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  4. miałem żel pod prysznic zurawiną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak bez sls to już bym go brała

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście włosy mi się nie przetłuszczają, więc to raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon zachęca, uwielbiam gdy szampony pachną cytrusami

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś dla mnie, ostatnio wszystko mnie swędzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach brzmi kusząco, ale najważniejsze jest działanie :) Nie znam kosmetyków Zielonego Laboratorium, ale zachęcają one przyjemnymi składami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam produktów tej firmy, obecnie użytkuję szampony dla dzieci :)
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym go choć powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki szampon chyba nie dla mnie, choć zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się że produkt nie został okupiony cierpieniem ani zwierzęcia ani człowieka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam włosy tłuste :) więc może by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie przypomina mi Lusha ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie że dobrze myje a zapach odświeża

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się minimalistyczne, jak wspomniałaś, opakowanie. Poza tym coś czuję, że zapach też mógłby mi bardzo przypaść do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda super. zapach owocowy bardzo lubię .

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa, jak poradziłby sobie z moją skórą głowy :) Skalp niby się przetłuszcza, a jednak oczyszczające szampony potrafią go porządnie wysuszyć...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. może wypróbuję bo mój skalp jest dosyć kapryśny więc może mała ilość piany przyczyni się na plus choć lubię pianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. coraz bardziej kuszą mnie kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie testowałam tych kosmetyków, ale zawsze jak je widzę to mam wrażenie, że to produkty do jedzenia :) Tak bardzo podobają mi si,ę te opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki, ale myślę że na moje włosy produkt by się sprawdzil ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O, ciekawy szampon. Pewnie sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy produkt, fajnie że ma łagodny skład :) lubię takie delikatne szampony, bo myjąc włosy każdego dnia, wierzę że nie wyrządzam im krzywdy ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl