sobota, 14 marca 2015

Sukienka MoroMu


Ze strony MoroMu zamówiłam sobie sukienkę, która dedykowana jest dla kobiet w ciąży ale nie tylko. Jest to model sukienka JANA dostępna tutaj KLIK 

Jak wiadomo kobiety, które nie są w ciąży śmiało mogą nosić ciążowe rzeczy i odwrotnie.
  • Sukienka ciążowa dresowa
  • Z przodu kieszonki
  • Rekawy oraz kolnierz wykonczone dzianina w kolorze grafitowym
  • 100% Produkt Polski
  • Skład materiału: Bawełna 95% Elastan 5%
Sukienka jest dobrze wykonana, bez wystających nitek czy wypruć. Materiał bardzo przyjemny w dotyku, nie gryzący.

Prezentuje się pięknie i jest przede wszystkim bardzo wygodna. Nie krępuje mi ruchów, jest ciepła i pasuje idealnie zarówno do wiosennych jak i jesiennych stylizacji.

Polecam :)



23 komentarze:

  1. Fajna sukienka. Do legginsów jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie będąc w ciąży też można ją nosić, jest super, uwielbiam taki luźny, codzienny styl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna sukienka :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna ta sukienka! :) lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna jest, chyba też sobie taką zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie sukienki, bo niewiele trzeba a zawsze wygląda się w nich dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka fajna, aczkolwiek czegoś mi w niej brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa, fajnie się prezentuje i pasuje do sportowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo może w niej by.mi się.brzuch zmieścił ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. same plusy: dobry skład, wygodna,ładna....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dla mnie, ale wygląda spoko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezentuje się ta sukienka :D wyglądasz extra! z brzuszkiem będziesz wyglądała jeszcze piękniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna. Rzeczywiście, nie tylko dla kobiet w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna :) i ma kieszeni- dla mnie plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl