wtorek, 17 marca 2015

Poszukiwany róż ! doradźcie !


Właśnie kończy mi się róż - zostało zalewie kilkanaście drobinek proszku Elfa Candid coral. To mój pierwszy róż, który używałam i wykończyłam. Zastanawiam się nad następcą. Doradźcie coś proszę.

Byłam w Mac oglądałam m.in. warm soul, well dressed i nic nie moge się zdecydować



Oglądałam też NYX Pech ale też jakoś nie mam przekonania. 

Zastanawiam się jeszcze nad Mac dainty widoczny na pierwszym zdjeciu :)

Oglądałam też benefit Coralista ale sama nie wiem. 


HELP :)

Czy znacie może jakiś odpowiednik Elf Candid coral ? Chciałabym coś dla odmiany innego:)




25 komentarzy:

  1. JA bym się za nowymi różami firmy hean hd na prawde fajne kolory i konsystencje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam różu w ogóle, rumieńców pozbyć się nawet pod maską nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam obecnie różu z bourjois i jestem nim zachwycona, ale on nie jest matowy tylko lekko rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie ten mac pierwszy podoba a ja nie uzywam wiec nie doradze wole bronzery

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam z PAESE I byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie pomogę bo nie używam róży, ale widziałam jakieś ładne i nowe z Max factora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeden z Paese i sprawdza się u mnie dobrze. Ale ostatnio bardzo polubiłam z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja polecam ci wszystkie maczki, które podałaś :-) Absolutnie kocham i Dainty, i Warm Soul, i Well Dressed :-)) No i jeszcze Rosy Outlook :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupuje zwykły w Rossmanie za niecałe 10 zł i się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam ogromną ochotę na róż z the balm ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdź sobie róże z the Balm i Makeup Revolution. Mam te drugie i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja żadko używam , mam jakiś z wibo;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Coralista :) ja mam kilka róży ale nie uważam, żeby były jakieś wyjątkowe, więc nie polecę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. roz to jedyna rzecz, an której sie nie znam....

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie róże zbyt różowe :) Używam perełek brązujących jako różu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam róż z Avonu i jestem z niego zadowolona :) jest mało różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na różach to ja sie nie znam :o(

    OdpowiedzUsuń
  18. Elf Candid coral niestety nie znam, ale MACowy Warm Soul moim zdaniem jest przepiękny! Zwróć również uwagę na róże theBalm - mają przepiękne odcienie i genialną konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam well dressed i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam kilka róży, m.in wibo, essence, paese, Bell - wszystkie lubię, ale te z Paese najmniej, bo się osypują

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie pomogę, nie znam, nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. PAESE ma róże o podobnym wykończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl