niedziela, 8 marca 2015

Olej lniany Biooil


Dawno dawno temu za siedmioma górami i lasami zamówiłam sobie olej lniany z BIOOIL 

Czym innym jest dbać o siebie od zewnątrz a czym innym od wewnątrz. I tak piję sobie codziennie łyżkę oleju lnianego. Jak dla mnie nie ma on żadnego smaku. Nie mam też problemów z piciem olejów - piję też arachidowy, który praktycznie jest na wykończeniu.

Olej nie pozostawia żadnych skutków ubocznych, ani brzydkiego posmaku ani rewolucji żołądkowych. Dobroczynne zastosowanie jest tak szerokie że nie będę o tym pisać bo zajęłoby to pewnie z pół dnia.

Jeśli szukacie produktu, który Was odżywi od wewnątrz - nie ma smaku i nie przeszkadza Wam konsystencja olejowa - polecam :)


OPIS: 100% OLEJ LNIANY do diety Budwig (tzw. Budwigowy) z LABORATORIUM BIOOIL z pierwszego tłoczenia, tłoczony na zimno, nieoczyszczony jest tłoczony z najwyższej jakości siemienia lnianego.

Olej ten zawiera ponad 50% Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych Omega 3, dzięki czemu jest w stanie zrównoważyć ich niedobory. OLEJ LNIANY to produkt w 100% naturalny, jest nieoczyszczony dzięki czemu zachowuje wszystkie cenne właściwości ziarna, z którego powstał, nie zawiera konserwantów ani żadnych innych sztucznych dodatków. Szklane ciemne butelki chronią olej przed szkodliwym działaniem promieni UV.


TŁUSZCZE NASYCONE – 9%


w tym:

kwas palmitynowy – 5%

kwas stearynowy – 4%


TŁUSZCZE NIENASYCONE – 91%


w tym:
JEDNONIENASYCONE – 18%


kwas oleinowy (Omega-9) -18%

WIELONIENASYCONE – 73%


kwas linolowy (Omega-6) – 18%

kwas linolenowy (Omega-3) – 55%



21 komentarzy:

  1. Myślę właśnie o takim oleju, tylko boję się, że nie przejdzie mi przez gardło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piłam, ciężko było... ten oleisty posmak jest dla mnie nie do przejścia ;)
    Synowi gotuję zupki z dodatkiem oleju lnianego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast picia oleju łykam tran, ale za to lniany kochają moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I co Ci daje takie picie olejów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie, że moje paznokcie i skóra jest w lepszym stanie :)

      Usuń
  5. Ja jak kupuję olej lniany to zwykle Oleofarmu Lenvitol :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym jeszcze nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś piłam ale nie zauważyłam większych rezultatów

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę wszystko pić poza olejem ;D Za to na włosy i paznokcie uwielbiam olej lniany stosować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale może kiedyś się skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  10. Samego oleju nigdy nie piłam.Wiele dobrego czytałam na temat oleju lnianego.może sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie że nie ma smaku bo jest wtedy znośny ;) a np. collagen w tabletkach ma smak rybny i dla mnie jest to przeszkoda..

    OdpowiedzUsuń
  12. Łyżkę dziennie każdy przeżyje a warto naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę kupić ten olej, potrzebuję trochę odżywić włosy, a tego jeszcze nie używałam i ciekawa jestem działania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam okazji go testować jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko słyszę olej, gardło mi się zaciska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo wiele dobroci słyszałam o tym olejku. Sama uwielbiam pielęgnację olejkami, głównie wieczorem :) olejowanie włosów to mój ulubiony zabieg na nie. Gdy wykorzystam zapasy może się skuszę na ten :)

    Dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakby był w kapsułkach to bym się skusiła :) ciekawe czy stosowany zewnętrznie na włosy lub skórę również przyniósłby pożądane efekty (odżywienie)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl