sobota, 28 marca 2015

Olej Arganowy ELAMO

Czy kto nie zna jeszcze oleju arganowego? Chyba wszyscy znają :) Często produceci dodają go do szamponów czy odżywek do włosów. Ten jest naturalnie tłoczony ręcznie, niefiltrowany. Zapach średnio przyjemny - co tylko jeszcze bardziej mnie przekonuje do tego, że jest on bez zbędnych polepszaczy zapachu czy koloru. Konsystencja olejowa, ale nie tak tłusta i ciężka jak na przykład rycynowego.

Według producenta jest to oryginalny produkt z Maroko, który pielęgnuje skórę i chroni przed wysuszaniem. Osobiście lubię go stosować właśnie na ciało bo daje piękną zdrową skórę z połyskiem delikatnego olejku, Pojemnik ma kroplomierz więc nic nam się nie wyleje przypadkowo w zbyt dużej ilości. Ponoć dobry jest na łuszczycę. Zamierzam go wypróbować na skórę głowy kiedy skończy mi się obecna kuracja z mocznikiem. Obecnie stosowałam go też na końcówki i sprawdza się fantastycznie w tej roli.

Mimo, że tego typu produktów jest wiele to ten jakoś wzbudził moje zaufanie i chęć do regularnego stosowania. Mogę go polecić jeśli szukacie dobrego oleju kosmetycznego o niezbyt przyjemnym ale ulatniającym się zapachu to polecam.

INCIArgania spinosa oil
Jakość potwierdzona certyfikatami: ECOCERT, USDA, AB, EACCE, VETLAB, IMC

Produkt dostępny jest tutaj KLIK




20 komentarzy:

  1. bardzo lubie olej arganowy a tu aż 5 certyfikatów - godny zaufania!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wolałabym jednak gdyby pachniał jakoś tak... normalniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż 5 certyfikatów..nieźle :) lubię olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina to mo moją serię olejków z ELAMO :) Mam taki z czarnuszki, laurowy i jojoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w posiadaniu "jakiegoś" no name ale się nim nie zachwyciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dobrze się sprawdza olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosuję olej raczej w kosmetykach. Czystego nie nakładałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu wypróbować ten olej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. olej arganowy świetnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam choć ostatnio mi w ogóle nie służy :/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jakoś olejki arganowe się nie sprawdzają :( ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam, a certyfikowany jeszcze bardziej. Tyle teraz podróbek na rynku...

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam oleju arganowego w pielęgnacji twarzy - daje niesamowite efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olej arganowy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiedzenie "gorzki lek najlepiej leczy" chyba tu pasuje. Czasem warto zrezygnować z ładnego zapachu dla dobrych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie olej arganowy jako dodatek się nie sprawdza, więc raczej sam w sobie też cudów nie zdziała.. sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  17. Super olejek arganowy, na moją cerę zawsze pomaga

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupuję olejek arganowy w mydlarni franciszka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl