poniedziałek, 2 marca 2015

Petal Fresh Organic - aloe & citrus - żel pod prysznic i balsam


Mam wrażenie, że nie było mnie sto lat a tu raptem kilka dni :)

Ciężko mi się ogarnąć z porządkami. Po przeprowadzce nie wiem co jest w którym worku więc napiszę Wam o dwóch kosmetykach, które mam na wierzchu i używam od jakiegoś czasu.

Na pierwszy rzut idzie Nawilżający balsam do rąk i ciała. Mamy buteleczkę z pompką wewnątrz której ukrywa się białe mleczko, właściwie balsam o konsystencji mleczka. Zapach jest obłędny, czuć świeżo wyciśnięty sok z owoców. Coś pięknego. Balsam łatwo się rozprowadza, wchłania jak błyskawica. Na skórze pozostawia przyjemną chłodną warstewkę nawilżenia. Skóra czuje się znacznie lepiej już po kilku sekundach. Moje dłonie od ciągłego wiatru i chodzenia bez rękawiczek znacznie się przesuszyły. Na szczęście wspomniany balsam radzi sobie z nimi natychmiast. Jeśli chodzi o ciało to zapach utrzymuje się i towarzyszy mi w ciągu dnia. Jest fantastyczny.

Dalej mam żel pod prysznic i do kąpieli. Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką wanny:) Wobec tego nie żałuję sobie kąpieli - czuję się trochę jak alkoholik wpuszczony do monopolowego. W takiej piance i z takim zapachem mogę leżeć i pachnieć - dosłownie :) O tym, że produkt dobrze myje wspominam tylko dla formalności bo przecież nie sposób zapomnieć o świetnych składach powyższych kosmetyków, które nie bez powodu są organiczne :)

Nie znajdziemy tu parabenów, siarczanów, SLS, SLES barwników, ftalanów, roślin GMO czy innych cudów.

Ot mamy dwa kosmetyki organizczne, które pachną obłędnie, mają rewelacyjny skład i działanie. Na uwagę zasługują tez opakowania, które wyglądają bardzo luksusowo i zwyczajnie mi wpadły w oko.

Jeden kosmetyk nadaje się pod prysznic i do kąpieli - a drugi do rąk i do ciała. Podoba mi się takie minimalistyczne podejście firmy do kosmetyków. Nie wymyślają kremu na prawą i oddzielnego na llewą stopę - tylko dwa kompleksowe produkty.

Szczerze polecam i sama sobie zazdroszczę takich cudeniek :)



22 komentarze:

  1. oj chętnie wypróbowałabym, szczególnie dla tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale brzmią ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, fajnie że się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  4. firmy nie znam tym bardziej mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, na pewno sprawdziłyby się u mnie bo lubię owocowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrzebuję czegoś mocnego do rąk, bo ostatnio mam masakrycznie suche dłonie. Mógłby mi się przydać:) A wanna i jakieś pachnidło to zawsze coś dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie korzystam z szamponu i odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie szampon tej firmy, muszę sobie dopisać ten żel i krem do chciejlisty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę o tej firmie, ale te produkty zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie dane mi było przetestować, ale po opisaniu teraz strasznie mnie kusi :*
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych kosmetyków, ale jestem ich bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, muszę poszukać ceny tych produktów - chociaż odwyk mam mieć... jeżeli rzeczywiście nawilżają i są organiczne i do tego pięknie pachną to nic lepszego nie trzeba szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio odwiedziłam sklepy z organicznymi produktami. Zwabił mnie zapach, ale ceny sprawiły, że wyszłam szybciej niż weszłam. Więc skończyło się tylko na oglądaniu i wąchaniu niestety :-(

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja Tobie też zazdroszczę i nie ukrywam, że z przyjemnością bym je poznała bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam wersję róża i wiciokrzew, oba kosmetyki są super, szczególnie balsam, który służy mi za krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj chciałabym je poznać bliżej :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawi mnie zapach. Chętnie bym żel pod prysznic spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapachy musza byc cudne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam jedynie winogronową odżywkę do włosów, ale i wielką ochotę na kolejne zakupy kosmetyków tej marki! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl