piątek, 13 marca 2015

Małe zakupy z Rossmana :)


Zakupy w rosmanie robię rzadko, nie licząc pieluch i mleka dla Wiktora. Tym razem po przeprowadzce zgubiłam maszynkę do golenia i stłukłam szklany pilnik:)

Tak wiem jestem straszna - używam na sobie męskch maszynek i męskich pianek/ żeli do golenia. No ale tak mam i już :) Lubię i będę używać :) Pianka isana ponoć jest bardzo dobra - zobaczymy.

Z domowych sprawunków polecam paski do toalety Duck, pachną bardzo świeżo i bardzo je lubimy :)

A Wy co kupiłyście ?

22 komentarze:

  1. Bez szklanego pilnika się nie ruszam, jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę kupić sobie szklany pilniczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te maszynki są fajne, ja muszę się w czerwcu tam wybrać po chemię, bo nie wiem czy mąż mi przywiezie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam męskich przyborów do golenia - sa tańsze, zazwyczaj jest ich więcej no i jakoś też dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe zakupy równie cieszą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do Rossmana ostatnio chodzę głównie po ich tampony :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój syn ma na imię Wiktor? Strasznie mi się to imię podoba :)
    Pianka mi się kończy, chyba wypróbuję tę co Ty dla odmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja postawiłam na kosmetyki do pielęgnacji ciała.

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ten pilnik i to był najsłabszy ze szklanych jakie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne :) ostatnio przy jakiejś promocji też kupiłam mężowi maszynkę z tej serii, bardziej kalkuluje się niżeli same wkłady :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też słyszałam, że ta pianka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. też używam męskich maszynek bo są lepsze niż te dla kobiet i od dawna mam chęć na tą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa pilnika. A jeśli chodzi o maszynki, to również czasami używam męskich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tą piankę będę musiała spróbować, Callmeblondieee strasznie ją poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten pilnik. pierwszy przypadkiem złamałam, a teraz mam 2 kolejne + jeden kupiłam siostrze. chociaż widzę, że zmieniło się logo bo u mnie "beauty" nie jest pogrubioną czcionką. mam nadzieje, że działanie bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten pilnik, stłukł mi się w tamtym tygodniu co bardzo mnie cieszy, ponieważ jest słaby :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl