niedziela, 15 marca 2015

Cieszący oko nawilżacz SENSILIS



Z jakieś sto lat temu dostałam krem SINSILIS głęboko nawilżający a dokładniej Glacier Essence Żel-Krem głęboko nawilżający

Zabieg nawilżający, który przyciąga, dynamizuje i zatrzymuję wodę w naskórku zapewniając doskonałe nawilżenie skóry przez 24 godziny. Krystalicznie czysta woda z lodowca, bogata w sole mineralne, oligoelementy, zapewnia nadzwyczajną witalność. Zawartość ekstraktów z białego i błękitnego lotosu gwarantuje silne działanie odczulające, nawet dla najbardziej wrażliwej skóry. Posiada żelowo -kremową konsystencję.

Stosować rano i wieczorem. Żelowo-kremowa konsystencja przeznaczona jest do skóry normalnej i mieszanej. Nałożyć krem na twarz i wmasować aż do całkowitego wchłonięcia.



Krem ma formę szarego żelu, który szybko się rozsmarosuje, szybko wchłania i natychmiast nawilża. Podoba mi się uczucie zimna i wnikania go w skórę. Skóra staje się minimalnie ale minimalnie lepka w dotyku. Nie wsiąka do zera - zostawiając niewielką warstwę. Nie bieli cery i nie pozostawia żadnego koloru.

Nie ma to wpływu na makijaż. Krem współgra z podkładem bez problemu, nic się nie roluje. Zapach jest kwiatowy, mocny. Nie utrzymuje się w żaden sposób na skórze.

Na koniec muszę wspomnieć o opakowaniu, które przypomina mi sephorę. Skład jak widać poniżej, ogólnie mógłby być lepszy.

Estetyka wykonania i całkiem niezłe mimo wszystko działanie sprawia, że mam poczucie posiadania ekskluzywnego kremu na półce. Niby mam mieszane uczucia, ale sięgam po niego z dużą przyjemnością.

Produkt dostępny jest tutaj KLIK  Niestety nie doszukałam się ceny.


18 komentarzy:

  1. niestety gliceryna tak wysoko w składzie powoduje u mnie wałkowanie kremu

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tytule posta myślałam że będzie o kropelkach do oczu; )

    Bardzo lubię takie kremy z żelowa konsystencja. Piszesz że nie wszystko się wchłania a może po prostu nakladasz go ciut za dużo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie, może kiedyś spróbuję :) lubię tego typu kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy wchłaniałby się na mojej twarzy - chociaż ja mam tendencję do nakładania wszystkiego za dużo :)
    Opakowanie jest eleganckie i rzeczywiście nieco przypomina te z Sephory. Dla mnie to dużo minus - wolałabym aby producent się postarał i zrobił co kreatywnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam od nich kremiki i oddałam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez chyba tak zrobie bo niebawem moja ma urodziny:) dorzuce jej do prezentów;P

      Usuń
  6. Ten krem mogłabym polubić :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię pielęgnację okolicy oczu, ale taka konsystencja mnie nie przekonuje tzn. nie bardzo przepadam za żelową konsystencją, opis jednak i jego działanie interesuje mnie na tyle by jednak zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli pozostawia minimalnie lepką warstwę, to pewnie stosowałabym go na noc. Nie słyszałam jeszcze o nim.

    OdpowiedzUsuń
  10. no skład to nic nadzwyczajnego... ale tak jak opisujesz swietnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mógłby się dla mnie nadać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz mam styczność z tą firmą ;) fajnie że nadaje się pod podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy kremik :) nie znam tej firmy i nie widziałam jej na półkach sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie lekkie konsystencje kremów pod oczy, duża pojemność.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl