poniedziałek, 30 marca 2015

Balansujące mydło do twarzy - Brzoza i Algi


Od jakiegoś czasu w mojej łazience zagościło mydło z ekstraktem z brzozy i alg oraz zarodkami pszennymi. Produkt pachnie pięknie i jak na zwykłe mydło jest dla mnie sporym odkryciem jeśli chodzi o pielęgnację twarzy.

W tekturowym opakowaniu znalazłam 70 g mydła, które ma certyfikat Ecocert. O dziwo dobre składniki są rzeczywiście w składzie na opakowaniu. 

Niby mydło jak mydło ale faktycznie wyróżnia się od drogeryjnych produkcji. Jak dla mnie nie jest tak agresywne i mocne. Myje dobrze jednocześnie nie przesuszając skóry. Jest to produkt wegański, naturalny i organiczny. Używam je raz dziennie do wieczornego oczyszczania twarzy po całym dniu. Na pierwszy rzut idzie zapach, który jest bardzo przyjemny dla nosa i w żaden sposób nie przypomina zapachu typowego mydła. Czuję tu cytrusy i świeże zioła. Kostka cieszy oko i trochę żal mi je było na początku używać, ale w sumie dobrze się stało. Polecam !

A tutaj jest on dostępny KLIK



20 komentarzy:

  1. Ja wolę mydła w płynie, jakoś nie przepadam za kostkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kostek, ale te wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzies te mydła widziałam:) brzoza i algi coś dla mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cytrusy i zioła ... ahhh bosko ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. kosteczki, może w przyszłości się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa jego zapachu :) lubię takie połączenie jak cytrusy i świeże zioła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne połączenie ;), ale jakoś kostka do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne fotki:)) ten micel z YR miałam kiedyś. Co do mydełka to wolę płynne konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda świetnie, uwielbiam takie mydlane nowości

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za mydłami w kostce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydełka nie są dla mnie ale wygląda fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne mydełko i ten skład, ja powoli się przekonuje do naturalnych mydeł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mało kiedy używam mydełek w kostce, ale na takie to bym się zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach świetny. Tak jak za mydłami w kostce nie przepadam, tak to chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. no na pewno wygląda ciekawie :) nie słyszałam o tym mydle wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie za to, że nie są agresywne dla skóry lubię takie naturalne, lepsze mydełka. Polecam też mydełka marsylskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci że mnie zainteresował :) dodam do zakładek go :) Bo aktualnie muszę wykończyć swoje mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poza "mydłem" aleppo nie używam innych tego typu produktów do mycia twarzy. Za to aleppo kilka razy w tygodniu (nie codziennie) daje świetne efekty na mojej skórze twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe mydełko, obecnie używam do twarzy aleppo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl