środa, 22 października 2014

Ulubiony jesienny krem do rąk - ISANA


Krem pewnie znany przez Was :) Jest to stare opakowanie, teraz trochę zmienili szatę graficzną. Krem u mnie leżał i czekał - nabyłam go jeszcze w ciąży i mam z nim bardzo dobre wspomnienia :).

Ale do rzeczy - produkt postanowiłam używać na stopy. Rzadko kremuję dłonie. Zachęciła mnie zawartość mocznika i fakt, że w miarę szybko się wchłania. Produkt bardzo dobrze się sprawdził, usunął z mojej stopy dziwną narośl która zrobiła się na jednym z palców. Pewnego dnia całkiem ten naskórek zszedł, sam z siebie. Kremik niebawem pojawi się w denku. Jest genialny, polecam !


26 komentarzy:

  1. Ja niestety do kremów Isana się zniechęciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go uwielbiam kremy i wszystko z ROSSMANA.

    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam, ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z ziajki i jemu jestem wierna, reszta mnie jakoś uczula...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego o nim słyszałam jak i o całej serii, ale nie używałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio bardzo polubiłam krem Pani Walewskiej od Miraculum :)świetny jest i bardzo ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam tego kremu, ale miałam inne wersję i średnio mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam ale do rąk. :) No i przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i także polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje palce u stóp mają mnóstwo dziwnych pozostałości po odciskach. Może warto wypróbować na nich ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego kremu jeszcze nie miałam, fajnie, że sprawdził się też do stóp :) Kiedyś go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam dużo kremów do rąk... ale ten jeszcze nie wpadł w moje ręce :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem nie sprawdził się w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię ten krem, zużyłam kilka tubek

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby tylko nie ten mdły zapach... Zgodzę się, że jest świetnie nawilżający, ale zapach mi zdecydowanie nie odpowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię jego działanie, ale niestety do stosowania skutecznie zniechęca mnie zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Isany miałam krem aloesowy i chyba oliwkowy, oba genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl