sobota, 18 października 2014

Ulubione produkty Yves Rocher


Chcę Wam pokazać produkty, które lubię z Yves Rocher. Cenię tą firmę za działanie, zapachy, opakowania. Moja przygoda zaczęła się dość dawno temu od założenia karty, potem co jakiś czas kupowałam coś z promocji, zwykle szampony i żele pod prysznic. Poniżej produkty, które uwielbiam, kupiłam je sama za własne pieniądze i absolutnie mogę polecić.


  1. Żel prod prysznic kawowy - przepiękny zapach naturalnej kawy, w składzie też kawa 
  2. Żel pod prysznic migdałowy - przepiękny zapach migdała, w składzie migdał :)
  3. Żel pod prysznic i do kąpieli 400 ml MALINA LES PLAISIRS NATURE - Zapach powala, malinowy, słodki, w skłądzie oczar wirginijski na 2 miejscu !ekstrakt z maliny na 7 miejscu!
  4. Szampon przeciwłupieżowy z wyciągiem z nasturcji Abtipelliculaire Anti Dandruff Yves Rocher - pięknie pachnie, jest przeżroczysty o brunatno zielonym zabarwieniu, w składzie nasturcja, bez SLS i SLES. Zmniejsza łupież i łagodzi skórę głowy - KOCHAM :)
Mam i miałam o wiele więcej ich produktów, część już zużyłam i część stoi i czeka na swoją kolej. Te poniżej to już moje kolejne opakowania z rzędu i nie ostatnie.

Ceny są różne od 8 zł do chyba 20 zł w zależności od promocji. Czasem posiadacze karty z YR dostają coś gratis - idę wtedy z kuponem otrzymanym pocztą i odbieram prezent.

Znacie te produkty ?








23 komentarze:

  1. Uwielbiam różne dobre żele zwłaszcza zapachowe.Miłego weekendu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten kawowy żel pod prysznic, jeśli chodzi o właściwości, był fajny, ale zapach zupełnie nie przypadł mi do gustu. Pewnie gdyby był inny, byłabym w pełni zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego produktu jeszcze z tej firmy, muszę się tymi zapachowymi żelami zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się... zdjęcie :D
    A ofertę YR muszę sobie przypomnieć bo dawno nie miałam z nimi do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że akurat tych nie znam. Ale na kawowy żel pod prysznic bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką malinową to mam wodę toaletową - zapach piękny, naturalny, ale kiepsko z trwałością :(

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię produkty marki YR, ale na uwagę zasługuje podejście marki do klienta, które w tym przypadku jest kolejnym plusem

    OdpowiedzUsuń
  8. widze, ze żele mają nową szatę graficzną :) a szampon mnie strasznie zaciekawił. mam bardzo duże problemy ze skalpem, więc chyba musze go wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie uzywalam niczego z Twoich ulubiencow

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam ten szampon z wyciągiem z nasturcji, ale niestety, ku mojej rozpaczy, został wycofany :( Nawet z oferty katalogowej.
    A żel kawowy (stara wersja) to mój ulubiony. Nowej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. żele z YR też bardzo lubię:) poza tym lubię jeszcze produkty do włosów, szczególnie szampony i odżywki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie na temat - ale zdjęcia są fajne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu zapoznać się z którymś z tych produktów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam zarówno kawowy jak i malinowy żel. Kawowy po prostu uwielbiam, zapachem przebija nawet moje ulubione dotychczas kakaowe mydło z Ziaji. Do maliny jednak się nie przekonałam, mimo że zapach ma cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych produktów miałam tylko żel kawowy, to faktycznie w składzie występuje kawa bo aż sprawdzałam z ciekawości, no i przepięknie pachnie;) Uwielbiam takie aromatyczne kąpiele;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. żele z YR dla mnie bezkonkurencyjne ...

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam żele z YR za ich zapachy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl