piątek, 31 października 2014

Syrop z agawy BIO



W sklepie PALETAZDROWIA zamówiłam jakiś czas temu syrop z agawy. Byłam bardzo ciekawa smaku i tego jak się będzie komponował w polskiej kuchni.

Ekologiczny syrop z agawy jest doskonałą alternatywą dla tradycyjnych substancji słodzących. Powstaje z zagęszczonego soku z agawy. Wykazuje się dużą rozpuszczalnością. Polecamy do wypieków, deserów, jako polewę do lodów, gofrów, czy naleśników. Doskonale nadaje się również do słodzenia napojów.

MOJA OPINIA: Syrop zamknięty jest w plastikowej butelce. Konsystencja typowego syropu, raczej płynna, zapachu brak, a może ja nie czuję przez katar ;). Smak słodki aczkolwiek nie jak typowy cukier, raczej jak miód. Używam go do naleśników, jako polewa do pierogów czy nawet do herbaty. W internecie wyczytałam, że jest około trzykrotnie słodszy od cukru, jednocześnie posiadając od czterech do pięciu razy niższy indeks glikemiczny od miodu. Polecam wypróbować !



15 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że takie coś istnieje, spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam. Ciekawe, jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem po przeczytaniu książki, zamień chemię na jedzenie. I właśnie myślałam o zakupie tego syropu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o:-) takm syropie. Skoro jest słodki, to z chęcią go spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. NA pewno jest zdrowszy niż cukier, uwielbiam pierogi

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukru używam w zasadzie tylko do kawy. Ciekawe jak smakowałby z nią ten syrop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że ma aż tyle zastosowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio mam fazę na miód, ale tym syropem mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie syropy. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie produkty, używam syropu klonowego, agawy, ksylitolu - biały cukier wyeliminowałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl