środa, 29 października 2014

Musli Orzechozjadaczom MIX.IT




Zwlekam, zwlekam aż zaraz zjem wszystkie.. Powyższy produkt otrzymałam już dość dawno temu ale jak tylko chcę zrobić recenzję zaczynam jeść i klapa. Musli zostało mi już mniej niż pół opakowania więc szczerze mogę Wam je polecić. Wybrałam opcję Orzechozjadaczom zawierającą błonnik z cynamonem, pistacje, orzechy pekan, laskowe, migdały ziemne, kokos itp itd.
Powiem jedno - pyszna i zdrowa rzecz warta zjedzenia :)

Produkt dostępny jest tutaj http://www.mixit.pl/gotowe-mixit/musli





28 komentarzy:

  1. Hmm, prezentuje się dosyć dziwnie i nieapetycznie :) Chyba bym nie spróbowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że można samemu skomponować swoja mieszankę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wygląda ...i pewno tak samo smakuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku! Wiesz, że smaka robisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mieszanka też jest bardzo smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy się zajadają, więc muszę w końcu kupić i sprawdzić, czy faktycznie takie pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne i zgrabne opakowanie :) pierwszy raz to widzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetycznie nie wygląda, ale uwielbiam orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pychota. Uwielbiam musli. Świetnie, że można go sobie samemu skomponować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/colors-of-autumn.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/promises.html
    zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow genialnie brzmią i wyglądają ;) ciekawa ich jestem, zajrzę na stronkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda zachęcająco, jednak jak dla mnie to spora cena za musli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cenowo faktycznie drogo, ale zjadłabym, bo musli uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl