piątek, 31 października 2014

Moja nowa fryzura :)


Planowałam wizytę u fryzjera już od kilku miesięcy, wreszcie poszłam :) Najpierw do jednego, pytam kiedy i za ile Pani obetnie mnie na boba, jak zobaczyłam minę tej kobiety i westchnienie jakby conajmniej z kopalni węgla wyszła to już mi się odechciało. Dodam, że Pani miałam wolny termin najwcześniej za tydzień a najlepiej za dwa tygodnie, cena 65zł. Poszłam do kolejnej więc z tym samym pytaniem - pani zlustrowała mnie od góry do dołu i rzuciła 55 zł. Niestety jakoś mnie nie zachęciła ani ona ani salon.
Ostatecznie poszłam do salonu numer 3 gdzie zostałam bardzo miło obsłuzona, cena 45 zł - salon piękny, czysty, Pani miła, rozmowna, uśmiechnięta, ze sporą wiedzą i umiejętnościami. Bardzo jestem zadowolona :) Moja nowa fryzura :)

P.S> jakby ktoś szukał dobrego fryzjera w Poznaniu, chętnie dam namiary :)



40 komentarzy:

  1. ładna :) i podoba mi się kolor Twoich włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fryzurka. Ładnie, prosto obcięta. Moja mama obcina się zawsze na boba i nie raz widziałam, jak bardzo tę fryzurę można zepsuć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :D Pasuje Ci ta fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam mieć taką fryzurę, bardzo Ci w niej ładnie. jak wiesz moje włosy są kręcone/ falowane i wyglądałabym jak nieszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne włoski, jak się w niej dobrze czujesz to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie.W przyszłym tygodniu również wybieram się do fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie :) Marzę o prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna fryzura, też taką chcę, muszę się w końcu odważyć, bo nigdy nie miałam krótszych niż do ramion :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam miec taką fryzurkę, ale mam nie dośc że falujące wlosy to jeszcze sie puszą ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, dobrze, że moja fryzjerka kosztuje kasuje tylko 25 zł :)

    p.s. bardzo fajna fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ślicznie, fryzurka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna fryzura, nie w moim stylu, bo ja uwielbiam swoje długie włosy, ale Tobie jak najbardziej pasuje. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  13. mam podobną fryzurę, tyle że odrośniętą :) psuje Ci,

    OdpowiedzUsuń
  14. Fryzurka bardzo fajna :)
    Idealnie do Ciebie pasuje :)
    W każdym fachu jak widać znajdą się fachowcy.. i antyfachowcy ;)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie tam u Ciebie drogo ... Miałam na maksa długie, do pasa prawie. Zapłaciłam za skrócenie do ucha 25 zł :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :) Czasami dobrze jest diametralnie zmienić fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co różnie bywa, raz bylam obciac za 15 zl jednak technika ciecia była bardzo uboga, efekt finalny też był średni. Tutaj zapłacilam wiecej ale Pani dokladnie obcinała i roznymi technikami, miło było popatrzec jak teraz się obcina (techniki jak z TV) :)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie, do twarzy Ci w takiej fryzurce . Wydaje mi się, że lepiej niż w długich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie Ci kolor i długość świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od razu widać dobre ścięcie, bo włosy same ładnie się układają. Ja dobrze ścięte włosy miałam tylko raz w życiu i ta przyjemność kosztowała mnie 80zł. A fryzjerki do których chodziłam ostatnio ścinały tak jak ich nauczono: wszystkich jednakowo.A przecież każdy ma inne włosy pod względem grubości, poddatności itp.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ci ładnie w takich krótkich włosach:-)
    I rzeczywiście widać że równo,dokładnie przycięte .

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, bardzo pasuje Ci taka krótsza fryzurka z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie. Mam podobną fryzurkę, tyle że początkowo byłam krócej obcięta. Teraz wygląda podobnie do Twojej, gdy włosy odrosły. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezła zmiana! :) Mi się taka fryzura podoba, ale na innych, bo ja bym wyglądała chyba na 16 lat :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl