wtorek, 7 października 2014

HerbaCura Whitening - Pasta bez związków fluoru, SLS-ów SLES-ów


OPIS i MOJA OPINIA: Pasta ma zapewniać biel zębów jednocześnie nie niszcząc ich szkliwa. Skutecznie usuwa przebarwienia i zapobiega kamieniowi nazębnemu. To, że dba o dziąsła i chroni przed próchnicą to już standard każdej pasty do zębów.

Osobiście polubiłam tą pastę, daje ładne wybielenie zwłaszcza jak ktoś tak jak ja pija co najmniej raz dziennie kawę. Pozwala utrzymać biel zębów i wydaje mi się, że dobrze je chroni. Po umyciu mam poczucie odświeżenia, ale nie wypalenia jamy ustnej. Pasta ma dość delikatny, przyjemny smak. Rzeczywiście najważniejszą cechą zauważalną jest właśnie biel zębów, z tym, że nie wiem czy ona po prostu bardzo dobrze je doczyszcza przez co wydają się bielsze, czy lekko wybiela. Ponoć to dzięki delikatnej krzemionce. Osobiście nie mam się czego przyczepić, dobry produkt i co ważne nie podrażniający.

W składzie znajdziemy olej z mięty, lukrecji i tymianku oraz glicerynę. Sam skład jest bardzo ciekawy. Ponoć dzięki temu można było z niej wyeliminować związki fluoru.

W dzisiejszych czasach z fluorem jest wszystko - pasta, płyn do płukania, nić dentystyczna - masa tego - już kilka razy się zastanawiałam czy czasem nie przedawkowuje go codziennie. A przypomniam, że wg Farmakopei (krótko mówiąc Farmacji) Fluor w nadmiarze prowadzi do fluorozy.

Do tego produkt trzeba zużyć w ciągu 3 miesięcy od otwarcia, więc nie znajdziemy tu silnych kosnerwantów.  Pasta jest wolna od parabenów SLS-ów SLES-ów. Polecam !

Dostępna jest tutaj http://www.akunapolska.pl/sklep/index.php



15 komentarzy:

  1. ja ostatnio bardzo polubiłam pastę Denivit do szczoteczek elektycznych dostępną w Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ,nie miałam tej pasty ...super,że sie sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc nie przykładam uwagi do składu pasty do zębów, a ta widzę pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej pasty ;) jakoś jestem wierna Blend-a-med - co zmienię ją na inną to wracam do niej z podkulonym ogonem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pasty nie znam, ale jej skład mnie przekonuje!!!!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam pasty bez fluoru.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dawno bo z ok rok temu dowiedziałam się, że fluoru należy unikać bo powoduje więcej złego niż dobrego

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawilas mnie :) bede o niej pamietac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tej pasty, ale chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl