niedziela, 19 października 2014

CHODAKI COQUI BRODY


Pamiętam jak stałam w kolejce w lidlu po oryginalne Crocksy :) zawsze chciałam je mieć i tyle, wiadomo człowiek ma różne zachcianki :) Niestety musiałam je oddać bo złapałam na szybko zły rozmiar.

Dziś przedstawię Wam buciki, które skradły moje serce, są to COQUI. Pierwsza diametralna różnica jest taka, że nie śmiedzą :) Moje są praktycznie bezzapachowe, nie muszę ich wietrzyć na balkonie :) Bardzo fajnie, że firma miała mój rozmiar 41. Sporo innych kończy swoje buty na 40.

Chodaki które mam są mega wygodne, można w nich śmigać dosłownie wszędzie. Do tego są leciutkie, nie obciążają nam stóp. Łatwe w utrzymaniu czystości chwila moment, woda, mydło i są czyste. Mają też fajne otworki wentylacyjne - żeby stopy się nie pociły. Polecam serdecznie, śmiało mogę stwierdzić, że to moje najwygodniejsze tego typu buty :)

Mój model jest tutaj KLIK




17 komentarzy:

  1. Fajne :) Moje dziecko uwielbia croso-podobne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, ale zdziwiłaś mnie tym, że w crocsach miałaś problem z zapachem. Zastanawiałam się nad zakupem, a to duży minus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają świetne tenisówki w swojej ofercie z tego co widzę (chociaż to bardziej adidasy jak dla mnie :D) tylko rozmiarówka do 40,5 a ja noszę 41... Zastanawiam się czy bym w nie wlazła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że mnie się one w ogóle nie podobają. Nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają na bardzo wygodne. Ja jednak jestem zmarzluchem i do chodzenia po domu potrzebuję ciepłych kapci, w które zmieszczą się jeszcze grube skarpety.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne i wygodne buty, tych jeszcze nie miałam ale za to miałam coś podobnego i były bardzo wygodne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię zapachu tych butów :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl