wtorek, 21 października 2014

BIO antybakteryjne mydło w piance - Cynamon + Aloes

BIO antybakteryjne mydło w piance


 Obecnie testuję produkt AKUNA, jest to mydło w piance do twarzy i rąk. Produkt jest
 dostępny tutaj KLIK

OPIS:

- Zabija do 99,9% bakterii  - Dzięki właściwościom olejku z drzewa herbacianego, aloesu i cynamonu o niezwykle silnych właściwościach antyseptycznych.

- Doskonale nawilża - Dzięki zawartości aloesu, który głęboko penetrując skórę, pomaga zatrzymywać wodę w komórkach oraz w przestrzeniach międzykomórkowych.

- Chroni skórę przed wysuszeniem - Za pomocą delikatnych, naturalnych składników, które dezynfekują i dokładnie oczyszczają skórę, nie pozbawiając jej płaszcza hydrolipidowego.

- Rozgrzewa i orzeźwia - Dzięki dwóm wersjom zapachowym możesz wybrać sam cynamonową aromaterapię lub herbaciane orzeźwienie.

- Pomaga łagodzić objawy trądziku - Działaniem cynamonu, olejku z drzewa herbacianego i aloesu, które działają przeciwzapalnie, antybakteryjnie, ściągają i odtłuszczają skórę.

- Posiada 7-krotnie większą wydajność - Zastosowanie butelki z mechanizmem spieniającym zapewnia siedmiokrotnie większą wydajność, w porównaniu do innych mydeł, które są w płynie.


MOJA OPINIA: Mydło przede wszystkim ma świetny skład, bez SLS, bez silikonów. Obecnie mamy czas kiedy choróbska dotykają nas z każdej strony, głównie żłobkowej. Dlatego ręce myję kilkanaście a może nawet kilkadziesiąt razy dziennie, zarówno sobie jak i synkowi. Mydło jest bardzo wydajne, nie wysusza i nie nie podrażnia skóry synka. Do tego ładnie cynamonowo pachnie. Do twarzy stosuję też ale raz dziennie, w tej roli także działa bez zarzutu, dobrze oczyszcza a przy tym nie powoduje takiego mocnego ściągnięcia skóry jak po typowym mydle.
Czego chcieć więcej. Polecam !

28 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, ale taki produkt i mnie by sie przydał. Lepiej zapobiegać niz leczyć, a skoro łapki swoje i naszych pociech myjemy bardzo czesto to dlaczego by przy okazji nie wybrać właśnie takiego mydła które zabija bakterie. Muszę się mu bliżej przyjrzeć .

    OdpowiedzUsuń
  2. No brzmi fajnie :) lubię wszelakie pianki do oczyszczania, czy to twarzy czy okolic intymnych... Jeszcze żadna mnie nie zawiodła :)
    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle nie używam antybakteryjnych mydeł, ale jeśli nie wysusza skóry to może bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe mydełko, jednak nie miałam z nim jeszcze do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widze taką firmę. Ciekawią mnie takie mydła w piance.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię mydła w piance, do tej pory miałam jedynie z BBW, ale po te też chętnie sięgnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale brzmi kusząco. Lubię mydła w piance, na razie miałam tylko okazję stosować taki produkt z Bath&Body Works, którego cena niestety jest zaporowa, ale może na to również się skuszę. Zwłaszcza, że pachnie cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym spróbowała tego mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie kosmetyki w formie panki a mydła jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkiego rodzaju mydełka antybakteryjne. Takich w piance jeszcze nie miałam, ale wydaje się być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miała, ale mnie bardzo zaciekawiłaś :) To prawda, że butelka pianotwórcza sprawia, że kosmetyk jest bardziej wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt bardzo wygodny przy małych dzieciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo chętnie bym wypróbowała ten produkt :) wydaje się być idealny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie spotkałam się z tą marką, a produkt wydaje się bardzo ciekawy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym mieć takie mydełko, ciekawy produkt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt, przydatne to mydełko

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam teraz mydła w piance b&bw, ale strasznie wysusza ręce. Tym mnie skusiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię mydełka z pompką, w piance miałam tylko raz i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś byłam na zakupach i pierwsze co chciałam po nich zrobić to umyć ręce, wszędzie na tych wózkach i koszykach wręcz czuć bakterie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio polubiłam się z delikatnymi kosmetykami do mycia twarzy, więc to mydło na pewno by mi się spodobało. Może tylko zapach bym zmieniła. Forma pianki jest bardzo wygodna i naprawdę zwiększa wydajność kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie że się spisuje, ja jednak mam wrażenie że produkty tworzące piankę są mniej wydajne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl