wtorek, 30 września 2014

Jesienne nowości Primark i wyprzedaż




Rzeczy z Primarka stały się już kultowe, szkoda, że w Polsce nie ma tego sklepu. Ale nic straconego. Osobiście kilka razy zamawiałam już różnego typu rzeczy właśnie z Primarka na allegro od jednego użytkownika KLIK.

Pamiętacie mój turban KLIK czy też skarpetki KLIK. Tym razem powstał nawet sklep stacjonarny a więcej rzeczy znajdziemy też na ich FB

https://www.facebook.com/pages/Fashionbutiquepl/260019454185031

Jeśli szukacie etui na tablet czy cokolwiek innego z Primarka to śmiało zaglądajcie na ich FB - obecnie jest tam kilka nowości i promocja cenowa. Warto zajrzeć i obejrzeć. Miłego dnia :)


26 komentarzy:

  1. He he ja tam nie muszę mieć markowych skarpet, córcia też się nie pogniewa jak takich nie dostanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo szkoda, że nie ma u nas w Polsce tego sklepu :( aleee dobrze, że mamy allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też żałuję, że nie ma u nas tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się okulary.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czekam na listopad i wypad do Berlina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lecę na allegro oglądać aukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Primark, ale nie lubię bardzo tłumów w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dawno już nie byłam w Primarku... Za niedługo minie rok :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję być w Primarku w Londynie i nawet poczyniłam w nich pewne zakupy ;) Jednak trafiłam na dość kiepskie kolekcje, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam , że nie znam sklepu, nigdy nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy, zwłaszcza okularki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl