sobota, 9 sierpnia 2014

Zakupy Superpharm :)




Wczoraj byłam w superpharm. Skuszona promocjami na dermokosmetyki, które trwają. Nabyłam szampon dla osób z łuszczycą Pharmaceris - przepisany mi od dermatologa, czaiłam się na promocję i udało mi się kupić go w dobrej cenie :22 zł ) Szampon ma być idealny dla mojej podrażnionej skóry głowy.

Dodatkowo nabyłam wodę Uriage osławioną. Z tym, że widziałam dwie jej wersje - nieco różniły się kolorytem opakowania, jedna była o 5 zł droższa. Ja wzięłam tańszą. Z tym, że nie doczytałam się na opakowaniach czym się różnią. Może wiecie ??

Kupiłam jeszcze ręczniki papierowe i takie typowo kuchenne rzeczy. Do zakupów za około 8 zł dobrałam żel do mycia twarzy tołpa.

Bardzo się cieszę z tych zakupów :)

Dodam, że teraz jest właśnie promocja na dermokosmetyki, podkłady i farby do włosów :)

P.s. rozjaśniłam włosy, jesteście ciekawi ?


21 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa czy ten żel z Tołpy różni się w jakikolwiek sposób od tego z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za tą wodę zapłaciłaś 13,99?Tak się zastanawiam nad kupnem,ale ostatnim razem jak byłam w Super-Pharm to zapłaciłam za nią mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że są dwie wersje Uriage. Zawsze kupuję tę samą. Pokaż włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem ciekawa jak się mają teraz twoje włoski :) A ten żel do twarzy z topoły też mnie zaciekawił :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tym żelem do mycia ciała z pharmaceris myłam włosy ale nie za każdym razem, fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Ci szampon sulphur w wersji leczniczej, ma mniejszą pojemność i jest droższy, a ponad to śmierdzi siarką. ale działa fantastycznie, ja mam go zawsze u siebie.

      Usuń
    2. mialam go, mialam juz chyba wszystkie odmiany i mam kilku faworytów ale szukam dalej czegoś jeszcze lepszego :)

      Usuń
  6. Muszę zajrzeć, gdyż mam zamiar kupić sobie farbę do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. szukam tej wody termalne właśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż wstyd się przyznać, nie stosowałam wody termalnej aż nie ładnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy :) Pokaż rozjaśnione włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawość to pierwszy stopień do piekła...jasne, że ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie nie ma Superpharm to mogę tylko pomarzyć

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam tą wodę termalną i bardzo ją lubię :) a tego szamponu jestem bardzo ciekawa, bo uwielbiam kosmetyki Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa, woda, woda, woda. rewelacyjna cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, też żel micelarny z Tołpy jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.