niedziela, 25 maja 2014

Zakupy - DUKA + Superpharm




Do DUKA wchodzę zawsze kiedy mam okazję, mają piękne rzeczy do kuchni i ogólnie do domu. Niestety ceny powalają ale co chwilę jest jakaś maleńka promocja. Tym razem udało mi się nabyć 2 kubki plastikowe za około 10 zł - wyglądają przepięknie jak szkło a jednak to plastik. Będą idealne do trzymania pędzli i tuszy do rzęs.

Dalej poszłam do superpharm po próbki vichy soleil - próbki dostałam ale okazało się, że akurat na niego jest promocja 41 zł (ostatni dzień promocji) za krem matujący vichy soleil. Wzięłam więc go - nie mam aktualnie żadnego kremu z filtrem, a stosuję na noc kremy z kwasami. Gratis dostałam w niebieskim opakowaniu mleczko po opalaniu. Nabyłam też dla męża antyperspirant za 8 zł.

Bardzo jestem zadowolona zakupów. Właściwie na lato wszystko już mam prócz pieniędzy ;) Więc póki co skupię się na projekcie denko :)

21 komentarzy:

  1. 10 złotych to faktycznie nie wiele jak za dwie rzeczy w tak drogim sklepie. Ja lubię też Alemi DEcor ale ceny odstraszają, wiec raczej tam nie zaglądam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dopiero zaczynam poszukiwania...wszystkiego |:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te kubeczki :o)

    Zapraszam na candy... http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/05/bransoletkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy w promocji zawsze cieszą, a Twoje widać, że udane.

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie muszę jakiś filtr do twarzy kupić, tak odkładam i odkładam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubeczki wcale nie wyglądają na plastiki ;) cena super..
    A ciekawi mnie ten krem Vichy :) czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taki kubek, ale właśnie szklany i trzymam w nim pędzle - super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też planuję zakup tego filtru do twarzy z Vichy, słoneczko przygrzewa nie ma co zwlekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te kubki. Myślałam, że to szkło.

    OdpowiedzUsuń
  10. te kubki wyglądają jak szkło , co ja mówię, kryształ, są piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kubeczki świetne, wyglądają faktycznie jak szklane, na pędzle idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że jednak do Superpharm mam kawałek, bo mam jeden pretekst mniej do kosmetycznych zakupów. A kuszą tam, oj kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubeczki śliczne, idleane wręcz do kuchni po której non stop krąży dwóch nieustraszonych malców

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra cena jak na Soleil - niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te kubeczki :)
    Przydałby mi się taki krem, może skusze się na ten z Vichy jak będzie promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubeczki urocze, też myślałam, że to szkło :D Ale ceny w Duka mnie przerażają :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl