wtorek, 6 maja 2014

Podkład Revlon Colorstay - nowa wersja - dużo zdjęć !

BUFF


W ramach współpracy ze sklepem http://www.gobli.pl/ mam możliwość przetestować nową wersję podkładu Revlon Colorstay w odcieniu BUFF do skóry mieszanej i tłustej.


Pojemność: 30ml

OPIS PRODUCENTA: Revlon COLORSTAY SOFTFLEX COMBI/OILY to podkład stworzony z myślą o kobietach o skórze tłustej i mieszanej. Specjalna technologia Time Release kontroluje wchłanianie olejków, dzięki czemu skóra pozostaje matowe i nie błyszczy się. Ten wyjątkowo trwały pokład utrzymuje się na skórze twarzy przez cały dzień – nie ściera się, nie powstają grudki, nie spływa. Delikatna konsystencja pozwala skórze oddychać.

Revlon COLORSTAY SOFTFLEX COMBI/OILY jest beztłuszczowy, więc nie zatyka porów i nie niszczy cery. Nie nawilża też dodatkowo cery tłustej.

Rezultat: Wytrzymała baza pod makijaż, który utrzymuje się na twarzy przez dwadzieścia cztery godziny. Efekt matowej i pięknej skóry. Twoja cera może oddychać, pory nie są zatkane, więc skóra nie niszczy się, pozostaje zdrowa i piękna. Bardzo dużo odcieni do wyborów pozwoli na idealne dopasowanie koloru pokładu do twojej skóry.


Sposób użycia:  Niewielką ilość podkładu wycisnąć na zewnętrzną część dłoni. Rozprowadzać za pomocą specjalnego pędzla lub palców na skórze twarzy, zaczynając od środka, następnie w kierunkach krawędzi twarzy.
LINK http://www.gobli.pl/revlon-colorstay-softflex-combioily-30ml-p2265.html


MOJA OPINIA: W swojej karierze zużyłam już kilka buteleczek starej wersji tego podkładu. Byłam ciekawa jak sprawdzi się nowa formuła. Okazuje się, że buteleczka wygląda tak samo, nadal brak pompki. Napisy na opakowaniu są białe, wcześniej były czarne. Podkład ma dość gęstą konsystencję, ciężko go wydobyć z buteleczki, kiedyś wylewał się dość łatwo. Revlon zmienił też filtr na wyższy, teraz mamy SPF 15 zamiast 6.

W moim odczuciu podkład ten jest tak samo idealny jak jego poprzednik. Naczytałam się, że po zmianie formuły jest gorszy, ale absolutnie się z tym nie zgadzam. Produkt pięknie pokrywa cerę, stapia się z nią zakrywając sporo niedoskonałości, mimo to nie tworzy maski. Dodatkowo nie wysusza skóry, nie podkreśla porów czy zmarszczek. Spokojnie utrzymuje się na mojej mieszanej cerze około 8 godzin.

Sklep http://www.gobli.pl oferuje go w dobrej cenie niecałych 30 zł ! dodatkowo buteleczka jaka przychodzi jest zaklejona fabrycznie, mamy pewność że otrzymujemy świeży produkt. Polecam !
Poniżej zdjęcia jak wygląda na buzi. Lada dzień też pojawi się recenzja tuszu ze zdjęć.



29 komentarzy:

  1. Wow, faktycznie idealnie stapia się ze skórą:))

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeden z moich podkładowych faworytów, ale ostatnio zdradziłam go na rzecz Lirene Double Cover i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się bardzo fajnie, aczkolwiek brak pompki czy dzióbka denerwowałby mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo naturalnie na twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeklinam go od czasu, kiedy zrobił spustoszenie na mojej cerze... Kiedyś używałam go codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie oczy, jak migdały :) Podkład całkiem dobrze kryje

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go i w sumie niedługo do niego wrócę, gdyż mam ciemnawy odcien pasujący na lato, trochę mnie w nim denerwuje szybkie zasychanie, ale ogólnie polecam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Na skórze wygląda ładnie, ale sposób wydobywania z buteleczki jest koszmarny, bardzo dużo podkładu zostaje i nie da się już go wydobyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoc pasuje do niego pompka z serum do wlosow avon:)

      Usuń
  10. planuję kupić ten podkład, jak skończę obecny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo na temat tego podkładu słyszałam , i chwalą sobie dziewczyny : ) Ma super kolor, konsystencja tez jest okej , i wystarcza na długo z tego co wiem : )

    Pozdrawiam ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Revlon - mój podkład na specjalne okazje i nie tylko :) Też jestem w odcieniu Buff, kilka dni temu odstawiłam go do szafki, bo przyszło w końcu moje zamówienie z Annabelle z podkładami mineralnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka firma powinna się postarać o pompke,beznadziejnie to wydobywanie pokładu,ale faktycznie wcale go nie widać na twarzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekty jak widzę zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niedawno kupiłam i nie wiem do końca co o nim mysleć

    OdpowiedzUsuń
  16. Na skórze wygląda naprawdę ślicznie i naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię do zapoznania się z wynikami ;) ponieważ dawno do mnie nie zaglądałaś..

      http://najlepszerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/2014/05/rozdanie-bielenda-wyniki.html

      Usuń
  17. Używam wersji do cery suchej i absolutnie go uwielbiam. To mój ulubiony obecnie podkład.

    OdpowiedzUsuń
  18. zużyłam hektolitry tego podkładu, jest dobry nie mam mu nic do zarzucenia. ale po prostu już mi się znudził.
    kto nie miał niech to szybko zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie wygląda mi na ideał !

    OdpowiedzUsuń
  20. Już dawno nie miałam tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl