sobota, 31 maja 2014

oriflame mirror gloss


OPIS: Efekt lustrzanego odbicia na Twoich ustach! Piękne, intensywne odcienie, pełne pokrycie i połysk, który nie ma sobie równych - idealny wybór dla kobiety, która lubi błyszczeć w towarzystwie! 10 ml



MOJA OPINIA: Produkt dostałam w prezencie. Na stronie ori kosztuje niecałe 20 zł za 10 ml. Niestety nie wiem co to za kolor. Być może Cerise ale pewności nie mam - za chiny ludowe nie znajduję nazwy odcienia:) Produkt jest bardzo lepki i klejący, ładnie równomiernie się rozkłada. Ja lubię klejące błyszczyki więc dla mnie ok. Podoba mi się też dość intensywny kolor i ładny owocowy zapach. Miałam go oddać dalej ale jednak mnie zauroczył :)



mirror gloss



20 komentarzy:

  1. jak dla mnie nie wygląda jakoś super...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blyszczyk jak blyszczyk ale na zywo mimo wszystko wyglada lepiej:)

      Usuń
  2. Mnie się tam kolorek podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładny ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę ten kolor urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje, ale ja nie przepadam za błyszczykami właśnie ze względu na tą lepkość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek tego błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie sie podoba - taki cukiereczek, na lato super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl