środa, 21 maja 2014

NINIO BIOLIFE Krochmal do kąpieli



W ramach współpracy z http://www.kosmeland.pl/ testuję krochmal do kapieli.

OPIS PRODUCENTA:  Jest to preparat w 100% naturalny, oparty na skrobi roślinnej. Pediatrzy zalecają kąpiel w krochmalu dzieciom z problemami skórnymi w celach pielęgnacyjnych.

NINIO BIOlife™ – produkt przeznaczony do kąpieli niemowląt i dzieci z problemami skórnymi. Kąpiel z dodatkiem NINIO BIOlife™ polecana jest także dla skóry suchej oraz wrażliwej. Preparat jest szczególnie pomocny przy pielęgnacji delikatnej oraz alergicznej skóry, a także skłonnej do występowania podrażnień (odparzenia, potówki, wypryski alergiczne). NINIO BIOlife™ to preparat w 100% naturalny, oparty na skrobi roślinnej.
Pediatrzy zalecają kąpiel w krochmalu dzieciom z problemami skórnymi w celach pielęgnacyjnych. NINIO BIOlife™ łatwo i szybko rozpuszcza się bezpośrednio w wanience z ciepłą wodą, dzięki czemu przygotowanie kojącej kąpieli jest tak samo proste, jak przygotowanie normalnej kąpieli dla dziecka. Zawartość saszetki równomiernie rozpuszcza się w wodzie, nie pozostawiając grudek – bez gotowania.


MOJA OPINIA: Produkt nie ma zapachu, pakowany jest w pojedyncze saszetki. Idealne rozwiązanie w podróży. Jakiś czas temu synek miał odparzenia w okolicach pupy i ten produkt nam pomógł. Ładnie koi skórę niwelując zaczerwienienia. Produkt wsypałam do wanienki do ciepłej wody i natychmiast się w niej rozpuścił. Szczerze mówiąc wyglądało to bardzo ciekawie, taka mleczna kąpiel. Żadnych grudek, żadnych zacieków na wannie po wylaniu. Polecam :)

14 komentarzy:

  1. dobrze, że ten produkt się sprawdził ja nie miałam jeszcze do czynienia z krochmalem

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam krochmal i też mogę go z czystym sumieniem polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy produkt choć słowo krochmal dziwnie dobrane jeśli chodzi o kąpiel, ale najważniejsze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. krochmal do kąpieli? nie wiedziałam, że coś takiego istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię tylko domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używaliśmy, ale widzę, że czasem może być bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  7. matkooo jaka nazwa ....krochmal kojarzy mi się z wybielaniem i sztywnieniem "DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe że jeszcze ktoś krochmali - kojarzy mi się z dawnymi czasami...

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje jak krochmal do kąpieli ;) ale dobrze wiedzieć na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatny produkt, dobrze wiedzieć że w razie czego skutkuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. A nie lepiej użyć mąki ziemniaczanej? Może nie jest pakowana w śliczne jednorazowe saszetki, ale przynajmniej dostępna jest w każdym sklepie i jest tania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl