czwartek, 8 maja 2014

MAXFACTOR 2000 CALORIE Dramatic Volume + KONKURS NUK

Dramatic Volume


W ramach współpracy ze sklepem http://www.gobli.pl/ mam możliwość przetestować powyższą maskarę.


OPIS PRODUCENTA:  Tusz Max Factor 2000 Calorie to klasyka wśród kosmetyków przeznaczonych do makijażu rzęs. Sekretem produktu jest specjalnie zaprojektowana szczoteczka, która ma za zadanie jeszcze lepiej, dokładniej i precyzyjniej rozprowadzić tusz zapewniając 100% pokrycia wszystkich włosków. Tusz umożliwia zwiększenie objętości pojedynczej rzęsy aż o 300%. Rzęsy stają się niezwykle wyraziste, gęste i widocznie jest ich więcej. Dzięki tej mascarze Twoje spojrzenie nabierze niesamowitego magnetyzmu. Formuła produktu jest wzbogacona o składniki odżywcze, które poprawiają kondycję rzęs. Aktywne polimery nadają rzęsom elastyczności dzięki czemu łatwiej się podkręcają i układają. Naturalne woski mają za zadanie ochronić delikatne włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych oraz gwarantują niebywałą trwałość makijażu. Gliceryna nawilża rzęsy co sprawia, że stają się one mniej podatne na uszkodzenia mechaniczne i złamania. Produkt jest odpowiedni również dla osób noszących soczewki kontaktowe.

Rezultat: Niesamowicie podkreślone rzęsy, które zyskują teatralny wygląd. Włosy są pod ochroną i zyskują doskonałe pokrycie kolorem.


MOJA OPINIA: Znam ten tusz od lat:) Używałam go kiedy chodziłam do liceum, mam do niego wielki sentyment. Ma on zdecydowany czarny kolor, ładnie podkreśla rzęsy, nie skleja ich. Z czasem lubi się lekko kruszyć. Szczoteczka tradycyjna, nie silikonowa. Lubię tego typu proste zwykłe szczoteczki. Efekt jaki daje ta maskara jest naturalny, ale można budować krycie rzęs :) Podoba mi się i chętnie go wykończę. To klasyk. Znacie ?

Produkt dostępny jest tutaj: 


WYGRAJ i PRZETESTUJ BUTELKĘ NUK First Choice +


REGULAMIN:

1. Do testów zgłosić się mogą Rodzice dzieci, które nie ukończyły 6 miesiąca życia.
2. W komentarzu pod zdjęciem napisz dlaczego to Ty powinnaś/powinieneś otrzymać butelkę.
3. Konkurs trwa od 08.05.2014 r. do 14.05.2014 r.
4. Z odpowiedzi wybiorę 2 Mamy, które otrzymają butelki do testów.
5. Wyniki zostaną ogłoszone 15.05.2014 r.
6. Mamy, którym uda się wygrać, zobowiązują się do rejestracji przy pomocy formularza - informacje podam na @maila.
7. Test butelek trwa do 10 czerwca - następnie należy w jak najszybszym czasie zamieścić opinię o butelkach FIRST CHOICE+.
8. Udział w konkursie jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu i zobowiązuje do jego przestrzegania.

26 komentarzy:

  1. Nie miałam go nigdy!ja bardzo lubię tusze ,które wydłużają rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie obecnie go używam ale nie jest moim faworytem choć jest dobry to dla mnie nie rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja go jeszcze nie używałam, ale był u mnie do wygrania kiedyś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam 2000 Calorie ale tego czerwonego - podkręcającego. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda, daje taki delikatny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie miałam jeszcze tego tuszu :) kiedyś może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie to czego oczekuje od tuszy, wole duże wydłużenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno go nie miałam ale kiedyś byłam z niego najbardziej zadowolona bo się nie kruszył ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemna szczoteczka i efekt też fajny na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam, używam i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda ciekawie kupię jak mój sie skończy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, wygląda to bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ZGŁOSZENIE DO KONKURSU NUK
    Jestem szczęśliwym tatą, który 3 tygodnie temu powitał na świecie swojego pierworodnego synka. Piotruś rozwija się prawidłowo jest spokojnym, kochanym maluszkiem. Do tej pory synek jest karmiony wyłącznie piersią. Widać, że bardzo mu służy naturalny pokarm: odpowiednio przybiera na wadze a kiedy przytula się do maminej piersi czuje się bezpieczny i kochany.

    Dlaczego chciałbym przetestować nową butelkę NUK? Już wyjaśniam: będą zdarzały się sytuacje w których moja małżonka będzie musiała wyjść z domu a maluszkiem zajmę się sam. Oczywiście wówczas będzie potrzebne nam pozostawione mleczko mamy oraz butelka, która pomoże łączyć karmienie piersią i butelką. Producent zapewnia, ze butelka NUK idealnie sprawdzi się podczas dokarmiania maluszka oraz zapobiegnie występowaniu kolki. Czy rzeczywiście tak będzie? Mam nadzieje, że butelka NUK spełni nasze oczekiwania. Chętnie wspólnie z Piotrusiem wypróbujemy nowy produkt i podzielimy się opinią na jego temat.

    mój e-mail: pajekpipoo@vp.pl
    Pozdrawiam!
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się po butelkę :) Każda nowa w naszym arsenale daje nadzieje, że może pomoże przy kolkach? Kto wie, może to NUK FIRST CHOICE+ jest tą jedyną?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ukochany tusz!
    A co do butelki - chętnie byśmy wypróbowali, ale chyba spóźniliśmy się jeden dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mogę się zgłosić bo Dziedzic jeszcze w brzuchu siedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do konkursu.
    Dlaczego butelka ma trafić do nas?
    NUK to jedna z najlepszych marek, stworzonych dla dzieci. My, matki chcemy dla naszych pociech jak najlepiej, dbamy o nie, chuchamy, pragniemy dać im to co najlepsze, chcemy dać NUK. Z NUKiem wszystko będzie bajkowo smakowało- i herbatka, i soczek, nawet woda, której dziecię nawet nie chciało przełknąć. A dlaczego? Bo piękne aplikacje rozbudzą wyobraźnie dziecka, zaciekawią. Przystosowany smoczek nie spowoduje żadnych uczuleń. Tak, NUK jest stworzony dla dzieci, bo daje im to co najlepsze, dlatego też chcemy go dla Pana Jana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jej za późno ja mam taką małą kruszynkę 3 miesiące i chętnie bym przetestowała taką butelkę:)) buuu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda,że się spóźniłam. Mój ma 16 dni, synuś akurat pije z butelki ale AVENT odrzuca, a Lovi jakoś sobie radzi, szkoda,że się spóźniłam bo by może z NUK=a było mu lepiej, ale cóż pozostaje później sklep odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl