poniedziałek, 19 maja 2014

Masło SHEA - Fitomed


W ramach współpracy z http://www.fitomed.pl/ testuję masło shea.

Recenzja KAKAOWEGO byla tutaj KLIK

OPIS PRODUCENTA: Obecne w nim kwasy tłuszczowe (oleinowy, stearynowy, palmitynowy i linolenowy) są niemal identyczne z kwasami tłuszczowymi znajdującymi się w warstwie rogowej naskórka, dlatego karite jest dobrze tolerowane przez skórę. Długotrwałe stosowanie kosmetyków na bazie tego naturalnego masła czyni skórę widocznie delikatniejszą i gładszą. Poza tym masło shea wykazuje działanie filtrujące szkodliwe promienie UV (naturalny filtr przeciwsłoneczny o faktorze 3-4), chroni skórę od wiatru i zimna, a także uszczelnia naskórek, zmniejsza parowanie wody i podnosi poziom nawilżenia.

MOJA OPINIA: Masło zwykle stosuję na stopy. Jest gęste ale ładnie topi się pod wpływem ciepła dłoni. Konsystencja dość zbita, ale łatwiejsza do rozpracowania w porównaniu z kakaowym. Produkt dobrze nawilża i odżywia skórę, jest dość wydajne. Zapach specyficzny ale mało wyczuwalny. Polubiłam ten produkt, naturalny i bez zbędnej chemii. Miałam je dodać do kakaowego ale ostatecznie zrezygnowałam. Kakaowe już mam na wykończeniu. Jedno i drugie jest znakomite. Polecam :)

http://www.fitomed.pl/maslo-shea-50-g/sklep_p/?idp=106

29 komentarzy:

  1. lubię kosmetyki Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierze że obydwa masełka są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne masełka :) z chęcią bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie to masełko i masło kakaowe również ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chętnie bym je wypróbowała :o)

    Zapraszam na candy http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/05/bransoletkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło shea to mój łazienkowy must-have :-) Uwielbiam go stosować na róże sposoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fitomed ma świetne produkty, ale ich maseł nie mieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywna opinia, ceni się takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam wodę różana z fitomed i jestem zadowolona, mam chrapkę na masło shea;p

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nigdy się nie mogłam skusić na tą firmę...może wreszcie warto...

    OdpowiedzUsuń
  11. takich masełek jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kakaowe? Pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię masło shea, ale kakaowego nigdy nie uzywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kakaowe chyba mi już nie podejdzie o tej porze roku, ale shea bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oba masełka są na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo dobrego czytałam o maśle shea i firmie Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę :-) Dodaję do chciejlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro polecasz to będę je mieć na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisalam do Ciebie na maila w zwiazku z wygrana :)
    prosze o odpowiedź, że dotarł mail.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam masło shea, ale z dodatkiem olejku pomarańczowego. Używam do całego ciała, bo moja skóra jest bardzo sucha. Produkt dosyć tłusty, ale świetnie nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc, pierwszy raz słyszę o tej firmie. I nigdy nie używałam masła shea, chyba nigdy nie miałam jakoś specjalnie potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  22. planuję kupić masełko SHEA p[o toi aby zrobić własne mydełko do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl