czwartek, 1 maja 2014

Kuracja Nail Tek II Intensive Therapy for soft, peeling nails

 Intensive Therapy for soft, peeling nails


Jakiś czas temu w rozdaniu na którymś z blogów udało mi się wygrać powyższy produkt. Przypomnijcie mi gdzie to było bo z roztargnienia nie zapisałam sobie i teraz nie wiem :(

OPIS PRODUCENTA: Odżywka do paznokci. Regeneruje cienkie, miękkie lub rozdwajające się paznokcie. Poprawa stanu paznokci widoczna jest już w pierwszych tygodniach pielęgnacji. Zawiera formaldehyd.

Skład: toulene, ethyl acetate, butyl acetate, nitrocellulose, tosylamide/formaldehyde resin, dibutyl phthalate, isopropyl alcohol, n-butyl alcohol, formaldehyde, camphor, benzophenone-1, hydolyzed wheat protein, calcium pantothenate, violet 2 CI 60725.



MOJA OPINIA: Wcześniej używałam eveline paznokcie twarde jak diament i w sumie byłam zadowolona. Widzę kilka różnic między tymi produktami. Nail tek II jest przeźroczysta dość dużym i rozłożystym pędzelku. Musimy omijać skórki bo lubi je wysuszać ale to jest napisane na opakowaniu :) Mam wrażenie, że nail tek jest bardziej elastyczna, pokrywa paznokcie jakby grubszą warstwą tworząc bardziej spójną powłokę niż eveline. Płytka wygląda na zadbaną i w dotyku jest mocniejsza.



Moje paznokcie zawsze były delikatne - wystający brzeg paznokci nigdy nie był idealnie biały, raczej lekko cielisty. Cóż natury nie oszukasz. Mimo to zawsze byłam zadowolona ze swoich paznokci. Przeszkadza mi w nich jedynie to, że czasem się łamią po bokach. Ta odżywka wzmacnia płytkę tez po bokach.

Wracając do odzywki to zawiera formaldehyd. Póki co nie zauważyłam minusów tego składnika. Produkt rzeczywiście wzmacnia moje paznokcie, daje wg mnie lepszy efekt niż eveline paznokcie twarde jak diament. Z plusów można jeszcze dodać, że szybko wysycha i nie schodzi z czubków. Jedyną wadą jest zapach, mało przyjemny, ale do przeżycia.

Bardzo ja lubię, nie tylko jako kurację, ale też jako lakier podkładowy. Polecam !

27 komentarzy:

  1. Całkiem fajna ta odżywka ;) Ja mam Eveline 6w1 i nie zamierzam kupować innej póki ta się nie wyczerpie ;p Może wtedy bliżej przyjrzę się Nail Tek II :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę zregenerować swoje paznokcie :( połamały mi się wszystkie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej kuracji nie znam, ale fajnie że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią by spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam inną odżywke z tej firmy i warto było zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam Nail Teka od kilku lat i tylko on ratuje moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś inną odżywkę tej firmy i sprawdziła się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka z Eveline totalnie się u mnie nie sprawdziła. Może teraz skusze się na tę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją, kupiłam skuszona pozytywnymi efektami i recenzjami. Niestety u mnie nie sprawdziła się dobrze i nie pomogła w regeneracji paznokci, są tak samo słabe i rozdwajające się jak bez niej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy składnik mnie nieco przeraża...

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i byłam z niej bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie jak by się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od kiedy moczę paznokcie w delikatnie podgrzanej oliwie z oliwek wszystkie "gotowe" odżywki poszły w odstawkę. Po niczym nigdy paznokcie nie wzmocniły mi się tak jak po oliwie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja do formaldehydu nie jestem jakoś przerażona, bo zniszczył mi pazury : c

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś już czytałam o tej odżywce również pozytywną opinię ;) Muszę się jej bliżej przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ją gdzieś w zapasach, muszę wygrzebać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że jest taka naprawdę bezbarwna.

    OdpowiedzUsuń
  18. O! Warta wypróbowania :) Ja zawsze używałam z Eveline 8 w 1, teraz kupiłam jakąś z Miss sporty - są ok, ale ja nie mam jakichś wymagających paznokci :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kobiety i spółka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zużyłam wiele opakowań tej odżywki ale efekty były krótkotrwałe. teraz stawiam na eveline 8 w1 moim paznokciom nic złego nie robi, przeciwnie, sprawdza się

    OdpowiedzUsuń
  20. z formaldehydem jest tak, że działa do czasu , i tak było na moich paznokciach, teraz nie działa już nic więc nie używam nic

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam tą z Eveline, teraz namaszczam pazurki olejkiem makadamia, ale chyba poszukam tej odżywki tez :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez używam Eveline , ale jak ta chwalisz bardziej to warto żebym ja wypróbowała :) zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też używałam Eveline różne z serii, a o tej kiedyś czytałam pozytywne opinie ale nie kupiłam. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. To moja ulubiona odżywka, uratowała moje paznokcie po zdjęciu żelu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl