środa, 7 maja 2014

KONKURS DAFI na dzień Mamy


ZASADY I REGULAMIN:

  1. Konkurs trwa od od 07.05. do  16.05 2014
  2. 17.05.2014 ogłoszę wyniki na blogu i na moim facebooku 
  3. sponsorem nagród jest Dafi
  4. Wygrywają 2 najciekawsze, najbardziej kreatywne odpowiedzi. 
  5. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu, a szczególnie zmiany wyłonionego zwycięzcy, w momencie gdy bierze on udział w tym samym konkursie na wielu blogach, podszywając się pod inne osoby. Nagroda wówczas przechodzi na kolejną wyłonioną w konkursie osobę.
  6. Nagrody będą wysłane na terenie Polski na podane adresy, dlatego też osoby biorące udział w konkursie muszą sobie zdawać sprawę z tego, że będą musiały podać swój adres.
  7. W konkursie może wziąć udział każdy (jeśli masz mniej niż 18 lat konieczna jest zgoda rodziców)
  8. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaki kolor dzbanka DAFI wybrałabyś dla swojej mamy i dlaczego ? oraz podać swój adres mailowy.
  9. Miło mi będzie jeśli polubicie FB Dafi i mój FB ale nie jest to warunek konieczny : 


Poniżej recenzja dzbanka :)

31 komentarzy:

  1. Wybrałabym zielony bo ona ma całą zieloną kuchnie jak twierdzi gdy w niej jest to wzbudza nadzieję, że same smakołyki robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla swojej mamy wybrałabym kolor zielony, podobno to kolor nadziei, więc każdemu się przyda. Poza tym to piękny, sprawiający radośc oku kolor, który przypomina o trwającej wiośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że wybrałabym kolor żółty albo czerwony. Kojarzy mi się bardzo z motywem słoneczników i maków. Moja mama jest wielką pasjonatką kwiatów i nie tylko i bardzo lubi tego rodzaju motywy w kuchni, dlatego jeden z tych kolorów wydawałby mi się idealny:) Przecież chodzi o sprawienie jej radości, prawda:)
    Adres: sensesangel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałabym kolor biały, nie tylko dlatego, że jest uniwersalny. Ponadto kojarzy mi się ze śniegiem i lepieniem bałwanków i igloo z moją mamą. Biały kolor kojarzy mi się też z ciszą i spokojem, który zawsze od niej dostawałam. Szczerze mówiąc kojarzy mi się jeszcze z mlekiem i papierem toaletowym, ale to ma mało wspólnego z mamą, no może jak byłam bobasem to przewijanie i te sprawy :) A no i najważniejsze kojarzy mi się z moją mamą a właściwie jej bladą cerą :)
    kamiluskaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. W Dzień Mamy wpadłam do mojej rodzicielki niczym letnia burza i zawołałam:
    - Mamuś, mam dla ciebie prezent !
    - Nie trzeba było - odpowiada - Przecież masz masę innych wydatków.
    - Oj tam. Trzymam mocno kciuki żeby ci się spodobał.
    Z wielkiej torby prezentowej wyciągam dzbanek Dafi w kolorze lawendy...
    - Córciu, jaki piękny ! Dziękuję ! I to w moim ulubionym kolorze...
    - Jakżeby inaczej. Przecież ty, fanka lawendy kochasz wszystko co ją chociaż w stopniu minimalnym przypomina :)
    I tak uścisnęłyśmy się mocno, a następnie mamcia rozpoczęła korzystanie z nowego, kuchennego gadżetu...
    angelika_musial@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzbanek Dafi to prezent wymarzony, przez moją Mamę w sklepie upatrzony.
    Kolor różowy dzbanka bym dla Niej wybrała, by kuchnia na nowoczesnym wyglądzie zyskała.
    Dzbanek taki przydałby jej się niesamowicie, by mogła wieść zdrowsze życie!

    pirelka.blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałabym kolor kremowy lub w brązie - pasowałby szczególnie do Mamy . kolor ten kojarzy mi sie ze spokojem i ciepłem oraz jakąś taką równowagą duchowa a to cechy mojej mamy , Ona jest ostoja naszej rodziny :)

    doodorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dzbanki trzy, więc powodzenia życzę wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Mamy dzbanek, powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałabym czerwony! Zdecydowanie! Moja mama choruje i chciałabym aby codziennie nawet picie wody przypominało jej, że powinna mieć dużo siły i energii a także żeby kolor poprawiał jej humor :)

    anna-mienko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia, ja i mama mamy już swoje dzbanki dafi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę o pomarańczowym dla mamy - ma pomarańczową fugę w kuchni.
    Nie miałem pomysłu na prezent dla mamy - prócz kwiatów i słodyczy a to było by świetne dopełnienie!

    Pozdrawiam

    mienko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym tylko mogła, i gdybym tylko miała taką okazję podarować mojej kochanej, najlepszej na świecie, niezastąpionej, najwspanialszej mamie dowolny kolor dzbanka DAFI byłby to kolor czerwony . Zapytacie czemu ? Już odpowiadam. Mnie i mamę łączy wspaniała , piękna więź , miłość . I to właśnie dlatego taki kolor dzbanka . By każdego dnia, ilekroć będzie chciała napić się czegoś z dodatkiem przefiltrowanej wody wspomniała sobie o mnie, o tym, że ją kocham, że jest dla mnie najważniejsza . Bo kolor czerwony to nie tylko kolor miłości, ale także rodzinnego szczęścia, zadowolenia i wiecznej radości . To właśnie tym czerwonym dzbankiem chciałabym podziękować mojej mamie, za te lata opieki, nauki , wychowania i poświęcenia . Oh tak . Nie każdy docenia swoje mamy za poświęcenie, ale przecież one dla własnych dzieci nieraz rezygnują z marzeń, robienia kariery, oddają się im całym sercem. Właśnie taka jest moja mama. Na każdym kroku mnie wspiera, dopinguje, zachęca. To dzięki niej w życiu wiele razy mi się powiodło, to do niej zawsze chodziłam z problemami, kłopotami i żalami. To jej wypłakiwałam się na ramieniu, i to ona siedziała ze mną dzień w dzień w szpitalu kiedy uległam wypadkowi. Tym wspaniały, czerwonym dzbankiem DAFI chciałabym jej podziękować za każdą chwilę którą mi poświęciła, i pokazać jej jak bardzo ją kocham, jak mi na niej zależy, jak bardzo tęsknię gdy jej nie ma w pobliżu.
    Dla mojej mamy wybrałam kolor czerwony, ponieważ jak ona twierdzi to ten kolor daje jej szczęście . Uwielbia go . Chciałabym aby miała w kuchni taki dzbanek, i by to on przypominał jej o chwilach szczęścia, radości, godzinnych rozmowach, szaleństwach, o tym , że rodzina jest najważniejsza . Gdybym tylko mogła jej podarować ten dzbanek, spełniłoby się jej marzenie . To wspaniała osoba, która zasługuje na wspaniały prezent. W tym dniu, jakim jest jej święto, chciałabym uhonorować ją prezentem który rozraduje jej już chore serce, które podniesie ją na duchu i które sprawi, że znów będzie cieszyć się życiem . Chcę spełnić jej marzenie . A że ona uwielbia przygotowywać wszelkiego rodzaju napoje z owoców i wody, to taki dzbanek będzie strzałem w dziesiątkę.
    Czerwień dzbanka DAFI - i moja mama świat zmienić potrafi ;) Pozdrawiam, 56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Do maminej kuchni pasowałby właściwie każdy kolor...niby jest utrzymana w kolorystyce kremowo-brązowej, ale znajduje się w niej wiele przedmiotów, które tą konwencję kolorystyczną przełamują :) Najbardziej klasyczny i pasujący praktycznie do wszystkiego na pewno byłby czarny...ale ja nie lubię tej barwy, jest smutna i nie kojarzy mi się zbyt dobrze. Najchętniej podarowałaby jej dzbanek w odcieniach niebieskiego (w ofercie Dafi widzę przepiękny turkus!). Dlaczego? Niebieski to mój ulubiony kolor- lubię niebieskie ubrania, dodatki, lakiery do paznokci...ten kolor kojarzy mi się z morzem, nad które jeździłam przez kilkanaście lat (i bardzo dobrze te wyjazdy wspominam!). Mama na pewno byłaby zachwycona prezentem, już od dawna jej obiecuję, że kupię jej taki dzbanek (uwielbia wszelkiego rodzaju gadżety do kuchni!), ale jakoś do tej pory nigdy mi się to nie udało. Milo by było jakby udało mi się spełnić jej małe marzenie :) Mój mail: ankatycinska@o2.pl Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Mamo! Chciałabym spełnić Twoje marzenia, by odwdzięczyć Ci się za Twoje dobre serduszko. Wiem, że nie posiadam tyle mocy, by spełnić te najskrytsze, ale wiem także, że marzysz o dzbanku Dafi. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że się uda. Wybieram kolor zielony, który będzie kolorem nadziei na realizacją kolejnych marzeń. Pozdrawiam cieplutko. emilia.jaskiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla swojej mamy wybrałabym dzbanek koloru żółtego z kilku względów:
    Po 1 jest to ulubiony kolor mojej mamy i ma bzika na jego punkcie, ponieważ kojarzy jej się z czymś pozytywnym, pełnym energii i ciepła. Większość garderoby posiada w tym kolorze, jej ulubionym kwiatem jest słonecznik, a ulubioną porą roku lato ze względu na piękne słońce na którym uwielbia się opalać. Żółty kolor towarzyszy jej przez całe życie.
    Po 2 pasowałyby do jadalni gdyż jest w tym samym odcieniu co dzbanek DAFI jak również do koloru kuchni która jest zielona i ma żółte kwiatki.
    Sądzę, że ten prezent w pełni oddałby moją miłość do mamy i na pewno byłby jej ulubionym gadżetem w kuchni..

    e-mail: aniaworosz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mojej kochanej mamusi wybrałabym dzbanek w kolorze zielonym. Dlaczego? Ponieważ moja mama bardzo lubi ten kolor, mogłaby mieć wszystko właśnie w tym kolorze:). Mamy nawet pomalowaną kuchnie na ten kolor :). Często kiedy jej mówie że nie przepadam za tym kolorem w kuchni ona mi odpowiada że ten kolor uspokaja i jest to kolor nadziei. Mimo iż to nie jest mój ulubiony kolor i jakoś za nim nie przepadam to dzbanek w tym kolorze komponowałby się świetnie ze ścianami w kuchni.;) A mojej mamie sprawiłby ogromną radość bo nie dość że by się jej przydał to byłby w jej ulubionym kolorze :)
    alicja199866@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Chialabym wygrac prezent dla mojej drugiej mamy tzn tesciowej :) wybrałabym kolor mietowy :) moja mama to typowa gadzeciara i uwielbia miec piekne przedmioty w domu a jesli do tego sa funkcjonalne to poprostu idealnie Jak to mowia tesciowa tez czlowiek a ja bylabym dobra synowa moc sprawic jej takie cacko :)
    Moj @ anula1220@gmail.com
    Pozdrawiam i powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  21. Mojej kochanej mamusi wybrałabym dzbanek w kolorze zielonym. Gdy wiosna budzi się do życia wszystko dokoła jest zielone. Zieleń daje siły, budzi do życia, motywuje i nadaje dobry nastrój. Chciałabym aby moja mama pijąc wodę z dzbanka Dafi była pełna energii, uśmiechu i zarażała pozytywną energią wszystkich ludzi. Bo najważniejszy w życiu jest uśmiech, bo z nim można nawet góry przenosić.
    Pozdrawiam
    ra.marta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witajcie, nieważne jaki kolor, najważniejsze, że będzie mogła pić czystą i zdrową wodę, bo czysta woda to podstawa egzystencji w tym świecie, a chciałabym, aby moja mama jeszcze długo czerpała radość z życia, by mogła z nami wspólnie przeżywać wszystko co daje nam los.Pozdrawiam ciepło wszystkich, również mamy:) Czysta woda z DAFI cuda potrafi:)
    barbara.maj1944@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebieski jak oczy mojej mamy. Te jedyne, najpiękniejsze, czasem pełne łez, niezapomniane...
    joasia.stepiuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wyborem koloru dzbanka DAFI dla mamy nie miałabym problemu, gdyż tylko kolor żółty do niej pasuje. A dlaczego ? Bo jest ona jak takie żółciutkie słońce - bije od niej gorąco, które ociepla serca wszystkich w obrębie kilku kilometrów, każdego dookoła zaraża swoim uśmiechem nadając sens każdemu dniowi, gdy się na nią patrzy jej miłość aż razi po oczach napełniając serce radością, a w chwilach smutku swoimi dłońmi odgania czarne chmury i sprawia, że problemy przestają mieć znaczenie! Właśnie dlatego to żółty kolor do niej najbardziej pasuje i właśnie dzbanek DAFI w takim kolorze chciałabym jej podarować :)
    anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrałabym kolor czerwony, aby wyrazić uczucia lub zielony, aby i jej się spodobał.
    Czerwień jest kolorem, który kojarzy mi się z ogromną miłością, którą ją obdarzam, barwa ta jest intensywna, energiczna i napędza do działania.
    Takie działanie przyda jej się w kuchni i jestem pewna, że wyczaruje coś pysznego.
    Zielony jest kolorem, który mi się podoba, a także jest ulubionym mojej mamy.
    Kojarzy jej się z dzieciństwem, z jej ślubną sukienką, z jej ulubioną porą roku - wiosną, zieleń to kolor, przy którym moja mama potrafi na dobre się rozmarzyć i dlatego wolałabym podarować jej coś czerwonego.

    e-mail: zimne.dlonie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Naszego koloru szukajcie w makach

    I w muchomorze, co rośnie w krzakach

    Ma go także biedronka

    I jabłuszko rumiane od słonka

    Czy wiesz już co to za kolor?

    TAK! Czerwony :) Swojej mamie podarowałabym dzbanek właśnie w tym kolorze, ponieważ od kiedy pamiętam uwielbia ona tą barwę. Poza tym jest malarką i dobrze wie, jak czerwony jest potrzebny w życiu, by dobrze namalować zachód słońca -> a to właśnie jest jej najczęstsza tematyka. Poza tym czerwień to kolor miłości, jaką czuję do swojej mamy :)

    e-mail; karolka120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Naszego koloru szukajcie w makach

    I w muchomorze, co rośnie w krzakach

    Ma go także biedronka

    I jabłuszko rumiane od słonka

    Czy wiesz już co to za kolor?

    TAK! Czerwony :) Swojej mamie podarowałabym dzbanek właśnie w tym kolorze, ponieważ od kiedy pamiętam uwielbia ona tą barwę. Poza tym jest malarką i dobrze wie, jak czerwony jest potrzebny w życiu, by dobrze namalować zachód słońca -> a to właśnie jest jej najczęstsza tematyka. Poza tym czerwień to kolor miłości, jaką czuję do swojej mamy :)

    e-mail; karolka120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. "Oprócz błękitnego nieba..nic mi więcej nie potrzeba."
    Ta chwila o poranku kiedy zaparzasz herbatę lub kawę decyduje o tym, jaki dzień Cię czeka. Nie wierzcie w nogę, która wstajecie wstajecie z łóżka. Kto jednak w dzbanku z wodą przez ten prawie nieuchwytny, króciutki moment dostrzeże pośród zmarszczonej wody skrawek błękitnego sklepienia, rozpromienieje na duszy i rozjaśni ów błękit słonecznym uśmiechem. Będzie on towarzyszyć nam aż do zmierzchu.
    Dlatego wybieram kolor niebieski.
    krzyzanskahio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwień to kolor miłości.
    W kuchni mojej Mamy króluje ta barwa.
    Symbolizuje także ogień, a jest temperamentną osobą, którą rozpiera energia.
    Kocham ją, więc podarowałabym jej dzbanek czerwony, który mi się z nią kojarzy.
    Kolorem powiedziałby jej : ,,Kocham", a dzbankiem ,,Pij czystą wodę. Bądź zdrowa. Żyj jak najdłużej.".

    apoccalipsa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl