sobota, 17 maja 2014

Glinka RASSAL montmorillonite w tubie





Ze sklepu http://www.grandi.pl/ otrzymałam powyższą glinkę do testów.

OPIS PRODUCENTA: Przeznaczenie: SKÓRA TŁUSTA I PIELĘGNACJA WŁOSÓW TŁUSTYCH.

Glinka RASSAL jest glinką, która łagodnie oczyszcza każdy rodzaj skóry lub włosów. W szczególności polecana jest do skóry tłustej i włosów przetłuszczająch się. Posiada dobrewłaściwości myjące (oczyszczające) ale nie zawiera chemicznych substancji czynnych (baza myjąca), nie pieni się. Glinka ta wzbogaca skórę w jony minerałów oraz posiada wysoką jakość.
Skład mineralny: glinka jest bogata w składniki mineralne
Glinka zawiera naturalne minerały, oczyszczone mechanicznie, bez żadnych dodatków chemicznych, sztucznych barwników i nie jest sztucznie perfumowana (jest w 100% naturalna, suszona na słońcu, niejonizowana). 
Właściwości: 
  • oczyszcza skórę z zanieczyszczeń
  • wzmacnia skórę i włosy
  • reguluje przetłuszczanie się skóry i włosów
  • zmiękcza i odtłuszcza skórę

Czas ekspozycji na skórze: 5-7minut 
INCI : Aqua (water), Montmorillonite (french lava clay), Potassium sorbate, sodium benzoate




MOJA OPINIA: Produkt dość trudno wyciska się z tubki. Jest łatwy w użyciu, nic nie musimy mieszać czy rozrabiać. Wystarczy na czystą buzię nanieść glinkę i po 8 minutach zmyć. Należy jedynie pamiętać, żeby nie doszło do wyschnięcia produktu na twarzy. Ja zwykle ją nakładam i idę pod prysznic. Ciepło i wilgoć w kabinie powoduje, że nie muszę się martwić o wyschnięcie. Glinka jak dla mnie nie ma zapachu, jest zielona, dość gęsta, łatwo rozprowadza się po twarzy. Efekt jest świetny - cera oczyszczona, lekko rozjaśniona i miła w dotyku. Wydaje mi się że jest trochę mało wydajna ale zobaczymy. Póki co jestem z niej zadowolona - taka glinka dla leniuchów :)

22 komentarze:

  1. Dobrze że jest w tubie i nie wymaga już żadnego rozrabiania

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie gotowe glinki w tubkach to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jest mało wydajna. To dla mnie bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna glinka ale nie dla mojej buźki :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. podzielam - produkt dość trudno wydobyć z tubki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie jest do skóry mieszanej...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wole jednak sama rozrabiać glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę glinki do samodzielnego przygotowania maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam maskę tej marki, tyle że żółtą wersję, jeszcze nie stosowałam, ale jestem ciekawa efektu.
    Ja maseczki zawsze nakładam przed kąpielą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie gotowe glinki, bo leniuch ze mnie straszliwy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zieloną Illite i również jestem z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę glinkę ;) jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dla mojej cery ale w sumie od mieszanej do tłustej nie tak daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią bym wypróbowała :-) Też straszny ze mnie leniuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio moja skóra jest przesuszona, więc produkt by się u mnie nie sprawdził. :/
    A są z tej firmy glinki dla cery suchej, wrażliwej?

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam wszelkie glinki, więc muszę się za nią rozejrzeć, bo czuję się skuszona!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w życiu nie miałam żadnej glinki. Musze w końcu kupić, bo tyle osób poleca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl