piątek, 2 maja 2014

Delia - Dermo System - Micelarny płyn do demakijażu oczu, ust i twarzy

Micelarny płyn do demakijażu oczu, ust i twarzy

Jakiś czas temu nabyłam powyższy płyn micelarny. Wstyd się przyznać ale nie pamiętam gdzie i kiedy. Jedno jest pewne - długo czekał na swoją kolej.

OPIS PRODUCENTA: Bezzapachowy kosmetyk o nowoczesnej formule do łagodnego i dokładnego demakijażu oraz codziennej pielęgnacji oczu, twarzy i dekoltu. Oparty na łagodnych środkach powierzchniowo czynnych wiążących nadmiar sebum, przywraca równowagę wodno - tłuszczową skóry.Ekstrakt z ryżu, pantenol i alantoina, dynamicznie wspomagają proces odnowy komórkowej, działają kojąco i łagodzą podrażnienia,
Naturalna betaina, dzięki niezwykłym właściwościom wiązania wody, zapewnia optymalny poziom nawilżenia skóry, wpływając na poprawę jej elastyczności i jędrności. Niweluje efekt ściągnięcia skóry.




MOJA OPINIA: Produkt z tego co wiem to teraz chyba występuje w innym opakowaniu :)

Płyn lubi się pienić, dość mocno. O dziwo nie przeszkadza mi to w nim :) Tak jak do tej pory pieniące się płyny używałam z przymusem - ten uwielbiam. Ale do rzeczy - płyn nie ma zapachu, jest bezbarwny, w jakiś magiczny sposób powoduje że wacik staje się bardziej miękki i bardziej przyjemny dla oka. Zmywanie nim oczu to czysta przyjemność, podobnie jest z resztą buzi. Cały demakijaż staje się bezbolesny a wręcz miły :) Produkt bardzo dobrze zmywa, nie muszę trzeć oczu czy poprawiać.

Nie pozostawia na oczach mgły czy tłustej warstwy. Czasami zostawia na skórze twarzy minimalną lepkość. Cena około 9 zł za 210 ml.

Śmiem twierdzić że dla mnie jest równie dobry a może i lepszy od Biodermy sensibio. Znakomity !!!!!

28 komentarzy:

  1. Z Delii jeszcze nie miałam takiego micelka

    OdpowiedzUsuń
  2. ta marka jest nam nieznana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego akurat jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli się pieni to miałabym nieco opory, żeby go wypróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie lubię tej firmy... Nie wiem czemu ..

    OdpowiedzUsuń
  6. To jakiś antyk :D
    Delia już od jakiegoś czasu ma ten płyn w zupełnie innej butelce, na dodatek w ciągu ostatniego roku zmieniła się również szata graficzna etykiety.
    Skład chyba się nie zmienił :)
    Cieszę się, że Ci przypadł do gustu, mamy Delię w sklepie i fakt: dobrze się sprzedaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, antyk :) spieszę się bo niebawem kończy się data ważności, to mnie skłoniło żeby wreszcie go otworzyć - nie spodziewałam się, że mnie zachwyci:)

      Usuń
  7. całkiem ciekawy ten płyn jak na niego trafię to chętnie sprawdzę co u jak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego micelka jeszcze w swoich łapkach nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko z tej firmy żel do twarzy i był również świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. coś mi świta, że chyba miałam ten płyn micelarny:P bo kojarzę buteleczkę:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału , nagrody pachną cudownie i działają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo lubię mleczko z Delii, także skusze się tez na ten płyn zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przypominam sobie abym miała coś z Delii

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem lepiej, że produkt jest bezwonny, bo czasem można trafić na niezłego śmierdziucha ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę kiedyś wypróbować
    mam w sumie już swoich ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś jakiś płyn, który się pienił i strasznie tego nie lubiłam. Ciekawa jestem czy polubiłby się z moimi oczami. Rozglądnę się za nim z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę o nim pamiętać, gdy skończę mój obecny płyn do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem zakochana w mojej ziaji;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego płynu micelarnego, pierwszy raz go widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że nie pozostawia tłustego osadu. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lepkości nie lubię , ale zastanawiam się czy to nie kwestia użycia większej ilości płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ten płyn ale jakoś nie polubiliśmy się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl