czwartek, 22 maja 2014

Łagodny Szampon dla Dzieci "Bez Mydła i Łez"

szampon dla dzieci bez mydła i łez



W ramach współpracy z http://skarbysyberii.pl/ testujemy szampon dla dzieci. 



OPIS PRODUCENTA:  Szampon zmiękcza wodę, nie szczypie w oczy i łagodnie oczyszcza delikatne włosy dziecka. Organiczne ekstrakty z nagietka i mydlnicy lekarskiej w połączeniu z olejem brzoskwiniowym posiada właściwości nawilżające i kojące.

Skład (INCI): Aqua with infusions of: Organic Calendula Officinalis Flower Extract (organiczny ekstrakt nagietka), Organic Saponaria Officinalis Root Extract (organiczny ekstrakt mydlnicy lekarskiej), Tilia Cordata Extract (organiczny ekstrakt z kwiatów lipy), Organic Prunus Persica Kernel Oil (organiczny olej z brzoskwini), Magnesium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Panthenol, Sodium Chloride, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.


MOJA OPINIA: Szampon stosuję u synka, który ma nieco kręcone włosy. Jest dość gęsty a przez to wydajny. Niestety mój synek nie lubi myć włosów, zwłaszcza jak szampon szczypie go w oczy, czasem kąpiel przypomina walkę :). W związku z tym, że często dotyka włosy rączkami, trzeba je myć. Produkt ładnie się pieni, nie podrażnia skóry. Nie wiem czy szczypie, ale chyba nie bo zauważyłabym po jego reakacji. Przyznam, że zaufałam temu produktowi głównie ze względu na skład.
Szampon nie przeciąża delikatnych włosków, po kąpieli loczki same się układają. Polecam :)

Produkt dostępny jest tutaj http://skarbysyberii.pl/pl/229-ladodny-szampon-dla-dzieci-bez-mydla-i-lez--4630007830230.html

14 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze takiego...musiałabym wypróbować, bo Niko ma z tyłu lokate a siano mu się z tego robi....

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne włoski ,mój ma też loczki i wyglada jak dziewczynka:DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córcia też ma takie kręciołki i też nie lubi myć włosów :) jestem ciekawa tego szamponu, może i u mnie by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ma śliczne włoski :) Fajnie, że szampon się u was sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się włoski synka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład ma bardzo interesujący :) a Twój synek ma piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. och *.* cudowne kręciołki! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja napisze, że Synek ma cudne włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne loczki na synek ;) A szamponu nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  10. szampon jest świetny moja córka go uwielbia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl