piątek, 14 marca 2014

Bioxsine - formuła przeciw wypadaniu włosów kolejna odsłona

ampułki wypadanie włosów

Jak pamiętacie wcześniej  przedstawiłam Wam wyniki testów Bioxsine na mężu:) KLIK 

Postanowiłam również przetestować ampułki i szampon :)


MOJA OPINIA: Przyznam szczerze, że po ciąży i porodzie wypadło mi sporo włosów. Przez ten czas zaprzestałam ich rozjaśniania i powróciłam do swojego koloru. Zrobiły mi się nieestetyczne niewielkie zakola, sporo włosków wypadło w okolicy gdzie włosy przechodzą w czoło ;) Moją wieczną zmorą jest też skóra głowy. Zawsze miałam z nią problemy, kiedy jakiś produkt mi nie odpowiadał reagowała ona swędzeniem a nawet łupieżem. Muszę przyznać, że ani szampon ani ampułki mnie nie uczuliły. Skóra głowy mnie nie swędzi, nie zauważyłam żadnych podrażnień. Ampułki nie zabarwiły ani włosów ani skóry. Mam wrażenie, że pojawiło się sporo nowych krótkich włosków. Dodatkowo włosy wypadają już w mniejszej ilości. Jedyne co mi przeszkadza to cena. Ale z drugiej strony warto zainwestować w swoje owłosienie :)
Zdjęcia przed i po, zapraszam :)




22 komentarze:

  1. Jeśli działa to warto wydać taką kwotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No różnica widoczna :) ja mam w sumie gęste więc mi wystarczy ajuwerdyjska terapia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wypróbować, mam wprawdzie sporo włosów ale cienkie, może mi je trochę też zagęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy przestały wypadać choć swego czasu borykałam się z łysieniem plackowatym na chwilę obecną jest ok. włosy nie są w najlepszej kondycji ale myślę że zmiana szamponu załatwi sprawę .

    OdpowiedzUsuń
  5. mi nie wypadają więc nie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam wysyp nowych włosków po jantarze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że nowe włoski szaleją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przydałby by mi się taki specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam takiego czegoś, w ogóle pierwsze o tym słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana!:)
    Zaprasza do zabawy- piękno tkwi w detalach- pokaż ulubione elementy swojego pokoju. Tag sprawi, że lepiej się poznamy, a może zainspirujemy? 
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, widać rezultaty ... muszę nad tym pomyśleć:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, bo widać efekt jednak produkt nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę polecić mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O efekt widać, tylko ta cena, mogłaby by być ciut niższa:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ampułek jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne problemy z włosami i skórą głowy, ciekawe czy u mnie też by się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl