wtorek, 18 lutego 2014

Ciasteczka owsiane SYMBIO


W ramach współpracy z http://www.symbio.pl/ testuję ciasteczka owsiane.


Produkt rolnictwa ekologicznego, system kontroli WE Ekogwarancja PTRE RE-01/2005/PL.

Skład: płatki owsiane górskie 30% - eko, mąka pszenna pełnoziarnista - eko, olej palmowy - eko, cukier trzcinowy, kakao - eko, soda, aromat naturalny.



MOJA OPINIA: Właściwie zdjęcie mówi samo za siebie. Ciasteczka mają świetny skład, wyglądają przepięknie. Ogólnie są dość treściwe, 3 sztuki zapchają nas na amen :) Smak coś pomiędzy kakaem a przyprawami korzennymi. Ciasteczka są delikatne a jednocześnie syte i bardzo smaczne. Świetnie pasują zarówno do herbaty jak i do kawy czy mleka. Mój synek też je polubił. Polecam !

35 komentarzy:

  1. wyglądają pysznie:), ale jakoś olej palmowy, nawet ekologiczny mnie odstrasza, dużo złego o nim się słyszy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smaka mi narobiłaś :o) Podziel się :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio w moim domu tylko takie goszczą ....owsiane ciasteczka
    Bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ciasteczka owsiane domowej roboty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czasami sama piekę ale od święta. wygodniej kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie owsiane ciasteczka a te wyglądają bardzo apetycznie aż nabrałam na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem lubię takie przegryźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjadłabym takie do kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbowałabym takich ciasteczek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat by mi sie przydały na odchudzanie hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja siedzę i coś bym schrupała narobiłaś mi smaka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam owsiane ciasteczka :) Moje dzieci też je lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż nabrałam na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odstawiałam słodycze, ale myślę, że jedno takie ciasteczko raz na tydzień to nie grzech ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czekoladowe ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jadłam :-)) czasem kupuję ale przeważnie sama piekę z mąki orkiszoswej gdyż Norbert jest uczulony na pszenicę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. sam wygląd kusi ciekawe jaki smak

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie skład jest piękny. Zjadłabym takie ciasteczka, samo zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ciasteczka owsiane sama czasami upiekę, Twoje wyglądają apetycznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o nie spamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.