niedziela, 19 stycznia 2014

Darmowe Testery PAESE - Puder Ryżowy i Puder bambusowy z jedwabiem



Od jakiegoś czasu mam ochotę nabyć jeden z powyższych pudrów. Moja cera jest mieszana ze skłonnością do trądziku. Niestety nie wiem jeszcze, który produkt lepiej się u mnie sprawdzi.
Okazuje się, że firma przychodzi nam z pomocą ;)

Nie wiem czy wiecie, ale na stoiskach Paese w różnych galeriach handlowych można otrzymać darmową próbkę pudru ryżowego oraz bambusowego z jedwabiem. Każda ma 5 ml i jest z góry przygotowana - pracownik nie sporządza jej przy nas tylko ma pod ladą ;)

Mnie to bardzo ułatwi wybór. A Wy znacie te produkty ? Który polecacie ?

37 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że o tym piszesz, bo nawet nie wiedziałam! z chęcią wypróbowałabym obu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również słyszałam wiele dobrego na temat pudru ryżowego z paese, oby się spisały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, akurat ryżowy mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że napisałaś bo mam ochote na puder ryżowy..

    OdpowiedzUsuń
  6. A trzeba coś kupić, żeby dostac probki?

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio chciałam wypróbować ich bazę pod cienie, niestety nigdzie nie była dostępna

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety z paese znam tylko lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia, że można dostać tester, to miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam aczkolwiek 5ml to troszkę mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pelnowymiarowe opakowanie ma 30ml:) wiec calkiem spore te testery:) jak dla mnie:)

      Usuń
  11. Nie wiedziałam o tym, ale akurat tak się nieszczęśliwie składa że w moim mieście nie ma paese :( Mnie akurat ciekawi ten ryżowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet nie wiedziałam ze tak mozna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że firma oferuje darmowe próbki. U mnie nie ma stosika Paese więc nie się załapię ale te pudry mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne podejście do klienta. dobry pomysł z tymi testerami

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że mają takie próbki.

    OdpowiedzUsuń
  16. No to narobiłaś ;) teraz wszystkie blogerki ruszą do stoisk Pease po darmowe próbki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że mają próbki, a nie robią problemów z ich przygotowaniem jak w większości drogerii. Jak żadnego z nich nie używałam, ale słyszałam/czytałam, że ten ryżowy sprawdził się u kogoś lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie używałam, ale z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, więc tym bardziej jestem ciekawa który u Ciebie sprawdzi się lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a juz tyle razy przechodzilam obok stanowiska i nawet nie wiedziałąm że dają poróbki

    OdpowiedzUsuń
  21. a gdzie ja w Warszawie znajdę Paese? Tyle o tej firmie słyszałam ale jakoś nigdy stoisko mi się w oczy nie rzuciło :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam puder ryżowy z Marizy i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. No proszę, nie wiedziałam że jest taka możliwość :) Ja jeszcze mam resztki bronzera od Paese i jestem z niego naprawdę zadowolona. Powyższych pudrów niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja pierwsze słyszę, że coś takiego istnieje...ale wstyd ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam nigdy tych pudrów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych produktów...nie słyszałam nawet o tej marce :(
    Jeśli miałabyś ochotę to zapraszam również do siebie :) będzie mi baaaardzo miło. Przesyłam link by łatwiej było Ci mnie znaleźć
    http://anowiw.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. O! Dobrze wiedzieć, bo też niedawno się zastanawiałam nad kupnem któregoś z nich, ale bałam się brać w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nawet nie wiedziałam o tych próbkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że można dostać ich próbki, bo ciekawią mnie te produkty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.