wtorek, 7 stycznia 2014

Gosh - Paleta BB korektor / rozświetlacz skin perfecting kit





W ramach współpracy z http://gosh.pl/ testuję paletę BB korektor/ rozświetlacz. Niestety nie znalazłam opisu producenta tego produktu.

MOJA OPINIA: Moja paleta jest w odcieniu light, zawiera 2 korektory jaśniejszy i ciemniejszy oraz rozświetlacz 3 x 1,8 g. Paleta jest dość mała - bez trudu zmieści się w torebce. W zestawie nie było pędzelka ale za to mamy lusterko.

Ja jako bladolica osoba używam korektora najjaśniejszego - ten ciemniejszy prawdopodobnie będzie dobry latem. Korektory są kremowe, dobrze nakładają się na pędzel do korektora jaki mam z sephory. Ja mam największe cienie przy wewnętrznej stronie oka przy nosie. Krycie jest w średnie, nie ma efektu maski, być może dlatego nazywa się ona BB.

Rozświetlacz z kolei nakładam palcami głównie na kości policzkowe. Nigdy nie używałam żadnego produktu tego typu więc nie mam porównania, jak dla mnie dodaje on świetlistości twarzy, daje całkiem fajny efekt ! Jak na razie jest bardzo wydajny.

Cieszę się, że mam możliwość przetestowania powyższej paletki.



Poniżej mam nałożony jedynie podkład i korektor. 


26 komentarzy:

  1. właśnie szukam dobrego korektora

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem bardzo dobrze rozświetla!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją i ja. jako rozświetlacz ok jako kolektor nie bardzo- za słabe krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie krycie srednie - sadzilam że bedzie mocniej krył

      Usuń
  4. ciekawy produkt, jeszcze się z nim nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie kryje :) ja nadal czekaaam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. rownież testowałam niestety moja była w odcieniu medium i jak dla mnie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że krycie jest średnie, bo mi właśnie zimą potrzebne jest naprawdę dobre krycie, za to latem nie potrzeba nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja takich paletek nie kupuje,korektora nie umiem używać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie trochę słabe krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie paletka ładnie się prezentuje. Szkoda tylko, że korektor średnio dobrze kryje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentuje, chociaż po tej firmie spodziewałabym się chyba cudów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też muszę zrecenzować tą paletkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda ta paletka korektorów z rozświetlaczem , zapewnia ładne spojrzenie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasował by mi taki lecz muszę ograniczyć wydatki niestety

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle się zapowiada, ciekawe czy u mnie by się sprawdził :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko takie niepozorne a produkt nawet ciekawy szkoda jednak że krycie jest dość średnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że do mojej cery pasowałoby idealnie :) Nie potrzebuję dużego krycia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o nie spamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

SZABLON BY: PANNA VEJJS.