piątek, 22 listopada 2013

Zakupy Rossmann 40% - co kupiłam ?





Już od dawna miałam ochotę na te lakiery i wreszcie się doczekałam:) Po obniżce jeden kosztuje 8,99 zł. Całe szczęście w moim rossmanie jest szafa Sally Hansen !

Biel to nr 300 White On, zaś ten drobinkowy to 140 Rockstar Pink - trzyma się idealnie i nie osypuje na co mogłoby wskazywać zdjęcie :)

Biały lakier na paznokciach uwielbiam już od liceum :) Może i jest niemodny ale mnie to nie obchodzi. Podoba mi się i noszę go bardzo często :)




Chciałam nabyć też lakier do zdobień Wibo niestety nie było :)

A WY co kupiliście ?

66 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam białego lakieru, podoba mi się dodatek brokatowego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  2. raz w życiu miałam pomalowane paznokcie na biało u kogoś mi sie bardzo podoba ale u siebie nie bardzo")

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że wszyscy szaleją i korzystają z rabatu 40%

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te lakiery ;-) ja chyba jutro napadnę na rossmana ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi na razie nie po drodze.Podoba mi się ten pazur w kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kilka lakierów Xtreme Wear i bardzo sobie chwalę:) brokatowy mam prawie identyczny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te lakiery, zwłaszcza różowy, mam podobny ale z serii SH Gem.
    Teraz pewnie wszędzie będą takie posty ;D Ja na razie kupiłam jeden lakier z Lovely Top Coat Matte :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie kupiłabym żadnego z nich, ale ciesze się, że TY jesteś zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie się produkty tejże firmy nie sprawdziły niestety i ich strasznie nie lubię ale u Ciebie się ładnie prezentują u mnie wytrwałyby może parę godz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biały lakier jest niemodny? A ja też go uwielbiam i mam w nosie, moje paznokcie nie muszą być trendy :D
    Ślicznie wyglądają w komplecie te lakiery:) Też chciałam kupić wibo, ale piaski i też były wybrakowane i nie było moich kolorów..

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczynam żałować, że nie kupiłam sobie tego kolorowego, wygląda pięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie się nie wjedzie tam zakupy z rossmana:D Fajne lakiery:) - szczególnie ten drobinkowy

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę , śliczne kolorki i lakiery aahhh czas do rossmana iść ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten drobinkowy lakier. Chyba jeszcze raz się przejdę do Rossmanna, bo na razie po promocyjnej cenie kupiłam tylko rozświetlacz L'Oreal Lumi Magique

    OdpowiedzUsuń
  15. Własnie wróciłam - bronzer i tusz Loreal'a :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No cudaki :) Też się wybieram po lakiery SH :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja się nie dałam skusić w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jutro z premedytacją podążę wydeptaną ścieżką w kierunku rosska ;)

      Usuń
  19. Pięknie :) Cholera, chciałabym sobie pomalować paznokcie, ale nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten brokatowy lakier jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie wyprzedaże, to super sprawa! Sama dzisiaj odwiedziłam Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Biel z brokatem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hah mnie tez dzisiaj kusily lakiery w rossmanie, jednak stwierdzialm ze moje paznokcie sa w takim stanie, ze jak na razie nie bede kupowala nowych lakierow, tylko wciaz trzymam odzywke na paznokciach ;d ogolnie to kupilam sb podklad z rimmela stay matte i 2 eyelinery z wibo czarny i niebieski ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny efekt! Ja wybrałam się z całą listą zakupów, a wróciłam tylko z jednym błyszczykiem:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny ten lakier z brokatem, bo można z nim stworzyć różne kombinacje. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że w żadnym Rossmannie koło mnie nie ma szafy SH. Biel śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wybieram się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam nosić rockstar pink samodzielnie. Jest to prawdziwy lakier "na bogato" :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się białe lakiery, ale nie wiem czy akurat na moich paznokciach. Musiałabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, na http://szarosczyciax3.blogspot.com/ są pytania dla Ciebie. Zapraszam do wzięcia udziału w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nic, u mnie nie ma Rossmana :) Nie było czasu, żeby specjalnie ruszać do wielkiego miasta.
    A biały lakier jakoś omijam. Gdy dłonie są młode owszem, ładnie wygląda ale takie jak moje wieloooletnie łapki, z białym lakierem jakoś nieciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja nie uległam szałowi - kupiłam tylko sól do kąpieli ;)
    fajny ten brokat!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam jeszcze produktów SH, ale ten brokaciak jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny efekt połączenia obu lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. lakier z drobinkami świetny! uwielbiam takie kolory, a raczej ich połączenie :) poszukam takiego u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądają w duecie! :D Będąc w Rossie,na pewno na nie zerknę :-).

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny ten z drobinkami. Za białymi jakoś nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  38. ładny efekt z tym fioletowym lakierem uzyskałaś

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super efekty na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ten brokatowy świetnie wygląda! :) ja dopiero w poniedziałek ide polować na obniżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A u mnie w Rossie nie ma Sally Hansen :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Też lubię biel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne kolory, zwłaszcza ten biały :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie byłam i nie będę w rossmannie,bo mam za daleko :D 40km nie bardzo opłaca mi się jechać.. więc siedzę w domu i oszczędzam na zakupy w DM :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Szkoda że w Anglii nie ma rossmana i polskich cen :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja kupiłam tusz i błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  47. faktycznie niezła jest ta obniżka w Rossmann :) akurat od niedawna tam pracuję i też nakupowałam sobie kosmetyków :D
    Co do białego koloru to też często używam :D I jak to moja mama mówi, że mam paznokcie jak trup :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak trafiłam do siebie podczas tej promocji napalona na SH to zastałam półkę na która chyba bomba spadła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl