wtorek, 19 listopada 2013

Zakupy !!! IKEA Truskawka Rossman




Kochani ostatnio zrobiłam małe zakupy, postanowiłam, że Wam je pokażę. Po kolei..

Maszynka Wilkinson za 1 zł dziś w Rossmanie - tylko dziś można ją kupić za tą cenę


Prada candy zakupione na http://pl.strawberrynet.com/ - to dla nich sprzedałam inne swoje stare perfumy, które używałam rzadko. Najważniejsze że wyszłam na tym dobrze 180 zł za 50 ml :)

Niestety często od perfum miewam bóle głowy, więc uzywam niewiele i nie moge korzystać z ciężkich zapachów.


Świeca Tindra z Ikea - niecałe 5 zł. 


Szklanki IKEA nowość jakaś, jedna za niecałe 4 zł, kubek zaś niecałe 2 zł.


Złota kredka eyeliner KORRES też z http://pl.strawberrynet.com/ około 10 zł !


Czy coś wam przypadło do gustu ?

49 komentarzy:

  1. Gratuluję zakupów, ciekawa jestem jak dokończyłaś zdanie w Rossmannie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam niecenzuralnego słowa:) Panie się śmiały ;)

      Usuń
    2. ha ha, nie wyobrażam sobie jakich :P

      Usuń
    3. Czasem używanie takich słów popłaca hahaha

      Usuń
  2. Szklanki są przepiękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę super promocja w ross:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem maniaczką kubków Fajny kubek i tanio, jeszcze kredka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :) Ciekawa jestem tej perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak pachną te perfumy, opakowanie mają ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa tych perfum;)

      Usuń
    2. to słodkie zapach, Nuty zapachowe: piżmo, karmel, benzoesan

      Usuń
    3. A ja chyba polecę jutro powąchać...

      Usuń
  7. Kurcze... czy tylko ja nie załapalam się na tą maszynkę ;<
    A szklanki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy, szklaneczki wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie mam Rossmanna w pobliżu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ta świeca wafelkowa jest cudowna, mam w dużym pokoju 3 koło siebie i co nie przejdę to tak pięknie pachną... :) szkoda, że jak się pali to słabo czuć :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, wysokie szklanki z Ikei wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne zakupy :) Najładniejsze są chyba te szklanki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zakupki, mnie zainteresowała ta kredeczka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ikeowe szklanki są super, dawno w tym sklepie nie byłam!

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie byłam w ikei, strasznie nad tym ubolewam

    OdpowiedzUsuń
  18. ta kredka wyglada interesująco...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kubeczki są jeszcze w innych kolorach?

    OdpowiedzUsuń
  20. Maszynki odebraliśmy z chłopakiem ;)
    A szklanki z Ikei są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze szkoda że nie chce mi się iść po te maszynki teraz do rossmana

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczne te szklanki z Ikei :) chyba się po nie wybiorę :P

    OdpowiedzUsuń
  23. tej złotej kredki jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam tą świeczkę z Ikei, pieknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje maszynki :) ja zapomniałam że to dziś...

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego ja nie poszłam po te maszynki!! dlaczego..

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam fioła na świeczki więc to właśnie ona zainteresowała mnie w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda ze nie wiedziałam o akcji z maszynkami :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne są te szklaneczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szklanki super ;) i szkoda że przegapiłam promocję Rossmanna :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Szklanki z IKEA widziałam są urocze do tego świece podobny wzór i serwetki chyba ;)

    Zakupy widzę udane ;))))))))
    Ja do IKEI wyruszę krótko przed świętami - więcej promocji na rzeczy świąteczne ;)

    Pozdrowionka
    KRESKA

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja żałuję, że do ikei mam tak daleko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie okazjonalne zakupy... W oko wpadło wszystko. Wiadomo, wszystko się przyda, ale nie każdy ma swobodny dostęp do IKEI, Czasami myślę, że może nawet dobrze, że nie wszystkie sieciówki są w każdym mieście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl