środa, 6 listopada 2013

Rozdanie - Wygraj żel wybielający zęby




W poście KLIK

przedstawiłam Wam Kochani moją recenzję żelu wybielającego zęby

Teraz macie możliwość go zdobyć !


UWAGA - WYGRYWAJĄ 3 osoby!
Każda z trzech wybranych osób wygrywa jeden żel wybielający 


Wystarczy:

  1. Polubić Mój Fanpage https://www.facebook.com/pages/Madziakowoblogspotcom/161544380675848
  2. Polubić stronę DENTALBEX na Facebooku https://www.facebook.com/Dentalbex
  3. Udostępnić PUBLICZNIE zdjęcie konkursowe. 
  4. Napisać CIEKAWY komentarz i gotowe. 

Należy spełnić wszystkie 4 warunki, jedna osoba może zostawić tylko 1 komentarz!. Wygrywają najbardziej kreatywne i ciekawe komentarze

Rozdanie trwa od 6-11-2013 do 26-11-2013

Po 27-11-2013 na FB ogłoszę wyniki

Wysyłka na terenie Polski :)



36 komentarzy:

  1. a akurat dwa dni temu zamówiłam Cresty na allegro! :/
    pamiętam, że efekt wprawił mnie w osłupienie w notce, w której przedstawiałaś ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak działa ten żel . Raz miałam styczność z innim specyfikiem do wybielania zębów ale bardzo podrażniał mi dziasła.
    Mam nadzieję że mi się uda i wypróbuje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. z miłą chęcią wypróbuje to cudo :) chciałabym olśnić pięknym uśmiechem moją rodzinę i nie tylko. Mam nadzieję że się uda a uśmiech który dzięki niemu zdobędę oświetli mój pokój niczym słońce :P
    Link do udostępnienia https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=627414817310452&id=100001258180611&_rdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Na twój blog trafiłam całkiem przypadkowo. Moim zdaniem bardzo dobrze,że tak się stało. Niestety nigdy nie miałam styczności z tym żelem wybielającym,lecz bardzo chętnie bym go wypróbowała :-) . Jeśli go nie wygram,to i tak chyba się na niego skuszę :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć tyle szczęścia i wygrać go żeby mieć piękny hollywoodzki uśmiech i żeby mojemu byłemu który zostawił mnie od tak( nie z powodu uśmiechu) szczęka opadła gdy zobaczy co stracił,błagał o powrót a ja go wtedy wyśmieje i powiem"dobry żart. I tak po prostu go zostawię.) Ale to tylko marzenia. Ehhhh....przepraszam za to marudzenie :-(

      Usuń
    2. Ślepa jestem. Jakby co,to udostępniłam na FB:https://www.facebook.com/natalia.mohylowska

      Usuń
  5. mozna dodać banner na bloga zamiast udostępnienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to typowy konkurs na udostepnianie :) Więc baner nie bierze udziału :)

      Usuń
    2. Życzę wszystkim powodzenia :)

      Usuń
  6. ja niestety się nie piszę ale dzięki za propozycje

    OdpowiedzUsuń
  7. więc tak : Lubie na FB jako Ania Bie...
    Link udostępnienia na FB https://www.facebook.com/ania.bielaszewska/posts/362675263876507

    Z okazji zbliżających się Mikołajek miałabym wspaniały prezent, w postaci białych ząbków i pięknego uśmiechu.
    I niech mi wtedy wszyscy zazdroszczą !!! A co ;) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako, że moje ząbki ostatnio troszeczkę zżółkły chciałabym wypróbować ten żel. Moje ząbki bardzo szybko się rozjaśniają, a ja dzięki temu poczułabym się w końcu bardziej pewna siebie ::) fajnie jest oczarować kogoś pięknym śnieżnobiałym uśmiechem :)

    Białe ząbki pragnę mieć
    Nie wystarczy tylko chcieć
    Chętnie żel ten wypróbuję
    I uśmiechem oczaruję
    Tobie lajka za to dam
    Czy wygrałam powiedz sam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię jako Bernadetta Bomba
    udostępniłam na fb

    Mój komentarz nie związany bezpośrednio z zębami,
    a z marzeniami i podróżami.
    Choć zdrowe i białe zęby na nich wypada mieć,
    to tak na prawdę wystarczy tylko chcieć.
    Przyjechałam tu na rumaku jakich wielu,
    powiedzieć, że marzę o tym żelu.
    Kiedy już bym go dostała,
    plan wycieczkowy bym zrealizowała.
    Bielą swoich zębów tubylców bym olśniła,
    być może już bym do kraju nie wróciła, bo:
    -W Paryżu,
    pod wieżą Eiffla zjem prażonego ryżu,
    -W Londynie,
    przy herbatce o "five o'clock" dzień szybko minie,
    -W Szanghaju,
    poczuję się jak w raju
    -W Warszawie
    spotkam się z prezydentem na kawie.
    -w Kairze
    zagram z fakirem na lirze
    -W Kopenhadze
    pomyślę o Pradze
    -W Gwatemali,
    zrobią mi zdjęcie tubylcy mali
    -W Madrycie
    spróbuję jak smakuje życie
    -W Hawanie
    zjem kokosa na śniadanie...
    Jak widać plan mam doskonały,
    potrzebny mi tylko ten żel mały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się olśniewająco biały uśmiech by ponownie nim zachwycić swego ukochanego <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe jak podziałałby na moich zębach :) zgłosiłam się :D
    Nie umiem pisać ciekawych komentarzy, dlatego życzę Ci miłego wieczora ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię jako:zakochana w kolorkach
    link do udostępnienia:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=176363422565333&id=145706725631003

    jestem typową kobietą
    martwię się wyglądem,dietą.
    Ciągle szukam rzeczy nowych
    oryginalnych,nietypowych.
    Dbam o włosy i paznokcie
    Balsamuję suche łokcie.
    Jednak ząbki zabiedbuję.
    Nie wybielam,nie żeluję.
    Wiec najlepsze rozwiązanie
    na blogu, żelu wygranie.
    Wtedy wszystkie partie ciała,
    piękniusieńkie będę miała;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jako Natalia Ro... ; ))
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/natalyyjka/posts/744217658925313

    Zdrowe zęby to podstawa,
    z Dentalbex- może to być zabawa ;)
    Żel w niepozornej tubce,
    odmieni każde życie wkrótce ;)
    Uśmiech będzie Hollywood'zki,
    zazdrościł go będzie Kuba Wojewódzki :D
    Białe zęby chce mieć każdy,
    wtedy czuje się naprawdę ważny!

    Pięknym uśmiechem chciałabym obdarzyć rodzinę,
    aby mieli wesołą minę.
    Mam nadzieję, że dzięki "rossnet",
    spełni się me marzenie wnet! ; ))

    Hahaha ;p



    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako Edyta H
    udostępniłam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=735376963143035&id=100000122141962
    Mój komentarz będzie dotyczył kotów. Wiele osób uważa, że jestem jakaś nienormalna, ale ja bardzo kocham zwierzęta. Mogłabym przygarnąć wszystkie kotki świata. Tak na marginesie to moja przyszła teściowa ma sporą "hodowlę" 12:) Dziś np. będąc na przystanku "spotkała" ślicznego rudego kocurka, tak się łasiał, miział i mruczał, że aż żałowałam, że przyjechał autobus. Myślę, że jest on bezdomny, bo widzę go już tam od tygodnia. Przygarnę go. Biedaczysko nie może się tak błąkać samotnie. Moje koleżanki uważają, że mam niesamowite szczęście w życiu bo wszystko mi się udaje i zgadzam się z nimi, powodem tego według nich jest właśnie moja miłość do zwierzątek. A najbardziej mnie denerwuje jak ktoś mnie krytykuje i patrzy jak na wariatkę, kiedy podniecam się kotkami. Ja nigdy nie wyśmiewam czyichś upodobań, bo wzajemny szacunek jest najważniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział pod swoim imieniem i nazwiskiem :-)

    Jeżeli chodzi o ciekawy komentarz, moje drogie: PISZĘ CIEKAWY KOMENTARZ :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Co tu dużo komentować,
    polubiłam i udostępniłam - co by było nas jak nawięcej ;)
    Komętuję czy ciekawe to nie wiem, ale Pozdrawiam Was serdecznie.
    I z góry gratulację dla trzech wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. W konkursiku biorę udział,
    by się śmiała moja buzia.
    Blog Magdusi bardzo lubię,
    choć się może czasem czubię ;)
    Nie ma co gadać i spamować,
    tylko w ciekawych konkursach startować!
    Na udostępnienie nie szkoda czasu,
    bo chce mieć uśmiech pełen blasku.
    Wierzę, że w końcu uśmiechnie się los
    i listonosz w me drzwi wetknie nos! :)

    Biorę udział!
    Obserwuję na blogu i FB jako: Natalia Czaja
    Zdjęcie udostępnione na profilu FB, dodane na blogu www.lifewithsatisfaction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ciekawe odpowiedzi, życzę powodzenia najlepszym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jad Janusz z Fb też chciałaby mieć białe ząbki . Nie potrafię robić gwiazdy na blogu i nie mam zbyt zgrabnych nóg. Ale za to robię rewelacyjny sernik z brzoskwiniami z posypką z wiórek kokosowych. Obiecuję zrobić go przed pierwszym użyciem żelu.
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa nagroda, pomyśle nad odpowiedzią i będę o nią walczyła!

    OdpowiedzUsuń
  22. Polubione i udostępnione na FB :)
    Oczka, włosy, stroje, piękne kolorowe,
    a zębiska zawsze, monotonnie beżowe :)
    Pocieszam się tą myślą,
    ze może końcu, bielą zabłysną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Polubione i udostępnione na FB :)

    Przepraszam że wysyłam linka ale nie wiem jak wstawiać filmiki w komentarz :D
    http://hannelle.blogspot.com/2013/11/komentarz-do-postu-httpmadziakowoblogsp.html


    Mam nadzieję że Ci się spodoba :D Szczerza ja się trochę uśmiałam ale nie ma co! powalczyć trzeba, a jak! :D

    Wielkie pozdrowionka :)
    http://hannelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bum bara bum! :D Witam, jestem nowa :) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie warunki spełnione, teraz tylko wyskrobać komentarz. Napiszę, po prostu, dlaczego zależy mi a wygraniu żelu. Otóż (jak wiesz) jakiś czas temu podjęłam walkę z moją wagą i kilka dni przed zakończeniem konkursu minie miesiąc odkąd zaczęłam ćwiczyć. Mam nadzieję, że niedługo będzie widać efekty. Jednak nie planuję zakończyć mojej przygody z ćwiczeniami po miesiącu. Pod koniec listopada planuję zmienić nieco fryzurkę i kolor włosów. Myślę, że piękny biały uśmiech byłby dopełnieniem mojej metamorfozy. Buziak <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam się uśmiechać i uwielbiam ludzi którzy się uśmiechają :) Tak niewiele daje tak wiele i bywa zaraźliwe :) Chciałabym aby uśmiechanie się było powszechniejsze w naszym kraju :) A ponieważ bielszy uśmiech łatwiej dostrzec, marzy mi się ten preparat wybielający:)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako kasiahaft rękodzieło , udostępnienie https://m.facebook.com/pages/Madziakowoblogspotcom/161544380675848?id=161544380675848&_rdr#!/bizuteriakas?__user=100006085241594

    po twojej przeczytaniu twojej recenzji jestem zaskoczona efektem tego żelu wybielającego, na moje zęby to już chyba mało co działa, pasty wybielające dają barzo krotkotrwaly efekt, a zabieg u dentysty u mnie niestety odpada. a ten żel jeżeli potrafi działać takie cuda to wart jest spróbowania. pozdrawiam kasia:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl