sobota, 16 listopada 2013

NOVOXIDYL - szampon i tonik - recenzja HIT czy KIT ?





Tak jak obiecałam pokazuję Wam wyniki testów dwóch produktów firmy Polfarmex.

OPIS PRODUCENTA: Novoxidyl zawiera Triaminodil, opatentowaną i przebadaną klinicznie substancję o właściwościach silnie normalizujących funkcje cebulki włosowej, m.in. ogranicza nadmierne wydzielanie łoju, dzięki czemu przyczynia się do zmniejszenia procesu wypadania włosów, a także stymuluje ich wzrost.

NOVOXIDYL® SZAMPON 200ml zawiera TRIAMINODIL®, opatentowaną i przebadaną klinicznie substancję o właściwościach silnie normalizujących funkcje cebulki włosowej, m.in. ogranicza nadmierne wydzielanie łoju, dzięki czemu przyczynia się do zmniejszenia procesu wypadania włosów, a także stymuluje ich wzrost.

Szampon posiada działanie dwufunkcyjne: zastosowany w szamponie pirytionian cynku posiada wysoką skuteczność przeciwłupieżową, co dodatkowo wzmacnia pozytywne działanie substancji aktywnej Triaminodil®, przeciwdziałając wypadaniu włosów.

NOVOXIDYL® SZAMPON (www.novoxidyl.pl) posiada wyjątkowo kremową konsystencję oraz pH neutralne dla skóry (pH 5,5). Łączy w sobie doskonałe właściwości myjące i pielęgnacyjne, co pozwala na częste stosowanie. Czyni włosy podatnymi na układanie, przez co nie są narażone na stres mechaniczny. Po umyciu włosy stają się miękkie, błyszczące i nie elektryzują się.

NOVOXIDYL® TONIK 60ml Produkt zalecany do stosowania w stanach nadmiernego wypadania włosów i w celu rewitalizacji cebulki włosowej. Działanie toniku opiera się na skojarzonym, synergicznym oddziaływaniu 3 składników aktywnych w różnych częściach cebulki włosowej, przez co osiąga się bardziej spektakularny efekt, aniżeli w przypadku oddzielnego działania każdego ze składników.

Substancje aktywne zawarte w preparacie NOVOXIDYL® TONIK (www.novoxidyl.pl) to: oryginalna, opatentowana i przebadana klinicznie substancja o nazwie TRIAMINODIL® o właściwościach silnie normalizujących funkcje cebulki włosowej, Eskulina - substancja pochodzenia roślinnego o działaniu rozszerzającym naczynia krwionośne, zwiększającym lokalne ukrwienie skóry i przyczyniającym się do lepszego odżywienia cebulek włosowych oraz Kwas laurynowy, który zmniejsza produkcję łoju w mieszkach włosowych, dzięki czemu przyczynia się do zmniejszenia procesu wypadania włosów, a także stymulacji ich wzrostu.

MOJA OPINIA: Zestaw stosowałam około 2 miesiące i powiem szczerze, że widzę zarówno plusy jak i minusy kuracji. Szampon jest dość gęsty, biały, dobrze się pieni, całkiem przyjemnie pachnie. Tonik zaś jest w postaci lekko żółtego płynu, butelka zakończona szpicem, żeby można było łatwo go aplikować.

Jeśli chodzi o szampon to właściwie nie mam nic do zarzucenia, nie podrażniał, dobrze mył i spełniał swoją funkcję. Dodatkowo nie obciążał włosów ani też nie plątał ich. 

Tonik z kolei za każdym razem podrażniał moją skórę głowy, często mnie ona swędziała, aż po jakimś czasie powstał łupież. 

O dziwo włosy rzeczywiście wypadają mi o wiele mniej, pojawiło się sporo nowych włosków jednak minusy sprawiły, że byłam zmuszona odstawić tonik. Moja skóra głowy jest dość wrażliwa, nie lubi szamponów bez SLS, po naturalnych produktach reaguje swędzeniem i zaczerwienieniami. Jeśli ktoś nie ma wrażliwej skóry głowy to zestaw powinien się sprawdzić. Reasumując - włosy mniej mi wypadają więc seria a właściwie szampon spełnił obietnice producenta, tonik zaś jest nie dla mnie. 

Cieszę się, że miałam możliwość wypróbować kurację.  

43 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy ten szampon ja ostatno szukam nieustannie czegos na wypadanie włosów bo niedługo bendę łysa

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze szampon działa. Szkoda tylko tego toniku..

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tonik się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam bioxsine i też mi się średnio spisuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że napisałaś akurat o tych produktach. Przyznam, że stosowałam ten szampon. Włosy wychodziły mi garściami - zwłaszcza po myciu. Dermatolog poleciła mi właśnie ten produkt. U mnie spisał się świetnie. Używałam go non stop, a później zamiennie ze zwykłym szamponem. Struktura moich włosów uległa zdecydowanej poprawie. Nie wypadają już w takiej ilości jak wcześniej - owszem zawsze coś się posypie, ale te pojedyncze włosy to nic w porównaniu z problemem jaki miałam. Wszystkim polecam ten szampon. Moja siostra urodziła córeczkę i po ciąży włosy również zaczęły jej wypadać. Podarowałam jej więc szampon i odżywkę, o której pisałaś. Stosuje kurację od miesiąca i już widzi poprawę. Kiedyś miałam łupież, ale nawet podczas używania Novoxidylu - nie powrócił. Także polecam i chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, że przynajmniej szampon się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli toniku lepiej unikać. A może to swędzenie miało na celu pobudzić cebulki włosów?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam skłonności do łupieżu i dla mnie dobre są właśnie szampony naturalne.
    Szkoda, że ten tonik Ci zaszkodził.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tonik sie nie sprawdził.
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też wypadają włosy, ale skoro piszesz, że tonik ma takie poważne minusy to chyba się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi nie wypadają włoski więc sięgać po niego nie będę , myślę też że tonik u mnie też by się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  13. zamierzam kupić sobie jakiś szampon przeciw wypadaniu włosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę te produkty i firmę, ale chyba warto się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię eksperymentować dlatego sięgam po sprawdzony żel BiovaxMed, który ratuje mnie już nie pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym odstawiła ten tonik. Dobrze, ze chociaż zauważyłaś jakieś efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również zmagam się z wypadaniem włosów, choć do niedawna miałam nadzieję że tej jesieni mnie ta przypadłość ominie:( Moja skóra głowy nie jest nazbyt wrażliwa, więc chętnie sięgnę po te preparaty, może na początek tonik, jakby nie było zahamowały wpadanie i pojawiły się baby hair.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że tonik się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujący szampon ;) Tonik u mnie też by się pewnie nie sprawdził, znając kaprysy mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jakby sprawdził się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, że szampon się sprawdził :) ale szkoda, że tonik nie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie słyszałam o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsze słyszę.. ja używam obecnie szamponu i kapsułek Biowax :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tych produktach. Obecnie szukam jakiegoś dobrego szamponu przeciwdziałającego wypadaniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja na szczęście w tym roku nie mam dużego problemu z wypadaniem włosówm wiec zestaw nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi coraz więcej włosów wypada,wiec szukam dobrego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Współczuję Ci tego łupieżu, nie chciałabym od testowania go dostać...

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc to nie znam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. tonik to typowy bubel. współczuję

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj nie mogłabym znieść swędzenia !
    Ale szampon godny uwagi : )

    OdpowiedzUsuń
  31. nie miałąm nigdy
    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  32. no to tonik też nie dla mnie.. mam skłonność do łupieżu, więc pewnie długo bym nie musiała czekać :/

    OdpowiedzUsuń
  33. mi nie wypadają wlosy no może z 4 przy myciu wlosow ... :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym przetestować ten szampon.. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Paletkę kupiłam na allegro od użytkownika "INFONDO" :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szampon mnie bardziej przekonał niz tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio przeszukuje blogi w poszukiwaniu szamponu zwiększającego objętość szkoda że ten sie nie nada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl