czwartek, 14 listopada 2013

Neonowy Lakier Pro Active Softer 105





Mowa o lakierze Pro Active Softer w kolorze mango fever 105 jaki dostałam ze sklepu http://www.e-trendy.com.pl/.

Kolor jest po nałożeniu 2 warstw tak neonowy, że mój aparat szaleje i za nic w świecie nie chce ze mną współpracować. Zaparłam się jednak, że wam go pokarzę więc pokazuję ;)

Jest to mocno neonowy kolor pomiędzy łososiem a pomarańczem. Utrzymuje się bardzo długo bo około 5 dni bez topcoatu. Koszt około 10 zł za 10 ml.

Co sądzicie ?


40 komentarzy:

  1. Rozumiem, że wkurzył Cię ze względu na niemożność sfotografowania? :D ; )

    Świetny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super:)) neony mają to do siebie że fiksują na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor mi się podoba, choć kiedyś nie mogłam się przekonać do takich właśnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor w ogóle nie mój :<
    ale masz zgrabne, szczuplutkie paluszki, zazdroszczę, moje wyglądają jak serdelki :P:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję go poznać na sobotnim spotkaniu blogerek, świetny kolorek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się kolorek bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, lubię neonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super neon ;)
    mój aparat także wariuje na punkcie niektórych kolorów i nie chce ich ładnie sfotografować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz paznokcie, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam takiej żarówy, ale śliczny jest...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor :) 5 dni to długo jak dla lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię neonowych lakierów i pewnie dlatego nie mam żadnego, ale muszę przyznać, że ten całkiem ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. he,he aż bije po oczach na sezon letni uważam że idealny

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor choć bardziej na lato pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jeeej, cudowne masz te wszystkie lakiery :) za każdym razem pokazujesz jakiś kolor, który bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest bardzo przyjemny! :) Brakuje takich neonków wśród moich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście niemal się świeci na tych zdjęciach :P Ja osobiście nie nosze neonów, ale podobają mi się na innych. Prezentuje się całkiem ładnie :) Ja za to mam teraz fazę na ciemne lakiery, granat, ciemna zieleń, bordowy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolor. Raczej nie przepadam za neonami, ale ten tutaj wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja sądzę, że jest ładny, kolor na paznokciach różni się tylko minimalnie od tego w buteleczce. super trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zmam tej marki, ale kolorek świetny na jesienne zimno.

    OdpowiedzUsuń
  22. obłedny! kocham takie kolory na pazurach! im bardziej daje po oczach, tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam neonowe kolorki na pazurkach ;D Sama mam podobny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za takimi.. mam podobny kolor, ale nie neonowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny, ale nie wiem czy bym się odważyła...

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny lakier. Lubię takie neonowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl