niedziela, 3 listopada 2013

Moje Pierwsze zamówienie ze sklepu MAC - wrażenia





Jak wiecie jakiś tydzień temu pisałam Wam, że działa już sklep internetowy
http://www.maccosmetics.pl/index.tmpl

Od dawna chciałam w nim kupić jedną konkretną rzecz, właściwie dwie - pedzel 217 oraz korektor pod oczy Pro longwear concealer. Ponieważ korektor jeszcze mam, mam nawet jeden inny w zapasie, postanowiłam kupić pędzel.

Od dawna miałam na niego uskładane pieniążki gdyż w moim mieście w nowo otwartej galerii miał być stacjonarny sklep MAC niestety okazało się, że to tylko plotki.

A teraz moje wrażenia związane ze sklepem internetowym : 

Niestety sam proces zamawiania okazał się niezbyt łatwy. Ja nie posiadam karty kredytowej wobec tego byłam zmuszona zamówić produkt za pobraniem. Ale ok to tylko 3 zł więcej, nie jest tak źle.

Niestety okazuje się, że w formularzu zamówienia nie ma możliwości wpisania normalnego numeru telefonu komórkowego. Formularz ciągle wskazywał w tym miejscu błąd, informując, że należy wpisać numer od 10 do 12 cyfr. Niestety tradycyjny numer komórkowy ma 9 cyfr. Probowalam wiec z przodu wpisać zero i nic, 48, też nic +48 też nic, 048 też nic aż w koncu wpisałam bodajze 79 i przeszło!
Tyle, że to już nie mój numer telefonu tylko zmyślony ciąg cyfr. Wobec tego kurier nie miał jak się dodzwonić.

Na temat mojego zamówienia nie udało mi się uzyskać żadnych informacji. Niby zamówienie przeszło i dostało swoj numer ale na tym koniec. Na moje mailowe pytania na jakim jest etapie nie dostałam żadnej odpowiedzi. Dodzwonić też się nie dodzwoniłam :)

Ostatecznie pewnego dnia wieczorem kurier ni stąd, ni z owąd pojawił się przed moimi drzwiami z paczką pobraniową. Oczywiście nie miałam przy sobie gotówki więc umówiłam się na odbiór następnego dnia.

Myślę, że sklep internetowy jest jeszcze nie do końca dopracowany ale mimo to ciesze się, że udało mi się ostatecznie coś tam kupić. Tymbardziej, że do najbliższego stacjonarnego sklepu mam jakieś 150 km.


A oto co zamówiłam :) Pędzel MAC 217 - uwaga jest brudny gdyż używam go namiętnie :) Umyty pędzel  ma białe włosie. Zaskoczył mnie jesgo rozmiar, sądziłam, że będzie mniejszy a jest dość duży.

Jestem z niego bardzo zadowolona, jest milutki i bardzo skraca czas rozcierania cieni na powiece. Wcześniej używałam pędzla hakuro h77 ale niestety teraz już po niego nie sięgam :)

A wy skusiłyście się na coś z MAC ?


42 komentarze:

  1. Nic nigdy nie miałam tej firmy, ale na yt MAC jest mega lubiany, więc moze w koncu na cos sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam moje pierwsze zamówienie z MACa jeszcze w UK, kupiłam tusz i kredkę czarną, którą mam do dzisiaj. Potem nabyłam cień, pędzelek, który pokazałaś (nie oszołomił mnie) a najlepszym kosmetykiem od MACa, który posiadam do mineralny róż, który dostałam od męża a po otwarciu wieczka znalazłam w nim pierścionek zaręczynowy hehehe. To było urocze.
    Po polskiej stronie sklepu już buszowałam z 3 razy ale niestety nic nie wybrałam, czeka nas w najbliższych miesiącach tyle wydatków życiowych, że zrezygnowałam. Na pewno w przyszłości skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł miał mąż na oświadczyny:) Ja ogólnie nie przepadam za różami nie kupuję ich bo po prostu nie lubię ich używac :) O tym pędzlu marzylam od dawna zresztą tak sobie tłumaczę że posłuży mi na lata więc to jest w pewnym sensie inwestycja ;) Korektor bym zuzyła w ciagu kilku miesiecy ;) Szkoda że stacjonarnie nie mam dojścia do tego sklepu - chciałabym wszystko pooglądać na zywo, poswatchowac itd :)

      Usuń
    2. Ja tak samo. Ale szczerze też jak jestem np w Warszawie i przechodzę obok MACa to mi głupio wejść jeśli wiem, że nie zamierzam nic kupić. Ja obecnie noszę się z myślą kupienia mineralize skin finish. Ale to chyba wolałabym również stacjonarnie abym wybrała odcień, który na pewno będzie mi się podobał. Poleciałam teraz upewnić się, że na pewno mam też 217 z MACa. I szczerze to jestem nim zawiedziona. Prałaś już swój? Bez osłonki (tej siateczki - brush guard) włosie się robi puszyste i rozchodzi się. Ja chyba wolę odpowiedniki Hakuro. Głupio mi to aż pisać hehe, MACa powinno się wychwalać niby :)

      Usuń
  3. nic nie miałam, bardzo chciałabym posiadać korektor i jakąs pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zastanawiałam nad pomadką i zestawem cieni ale wszystko szybko wykupili ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nigdy nie miałam nic z Mac, ale czytałam wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z firmy MAC mam roz, ktory jest swietny! Uzywam go bardzo dlugi okres czasu, a on nadal wyglada jakby byl nowy. Mam tez plyn do mycia pedzli, jednak u mnie sie on nie sprawdza, poniewaz nie domywa ich tak jak zwykly szampon i pare dni temu kupilam puder, z ktorego jak na razie jestem BARDZO zadowolona. Super, ze kupilas pedzel, slyszalam duzo pozytywnych opinii na ich temat, sama mam zamiar kupic, tylko jeszcze nie potrafie zdecydowac jaki : )
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam i mam nadal eyeliner z pędzelkiem Macowy, kupiony kiedyś na Krecie :) W każdym razie nie mam póki co stacjonarnie dostępu do Maca,w Łodzi ma pojawić się szafa w styczniu:/ Sam sklep www mnie kusi, możliwe że coś kupię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardzo kusi kolekcja rihanny dla mac;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Bardzo sie cieszę ze powstawa bo ja nie mam dostępu do maca;/

    OdpowiedzUsuń
  10. takiego pędzla potrzebuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. odwiedziłam sklep www... jednak dopłacenie 28 zł za przesyłkę odstraszyło mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy ja zamawialam była darmowa dostawa chyba przez tydzien albo dłuzej

      Usuń
  12. Ja posiadam tylko pomadkę z Mac, którą recenzowałam na blogu :) uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam nic z tej firmy,ale rozejrzę się w ich sklepię i zaznajomię z asortymentem z ciekawości,
    w końcu trzeba być na bieżąco

    OdpowiedzUsuń
  14. trochę się MAC nie przygotował na otwarcie sklepu.. strasznie dużo tych niedociagnięć i niejasności.. ale dajmy im szansę, będzie lepiej, musi :)
    zakup świetny! 217, to mój ukochany pędzlak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale widząc jak wygląda proces zamawiania jakoś odechciewa mi się nawet tam zaglądać :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakoś się boję zamówień online

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wolę zakupy za pośrednictwem Allegro. Nie lubię takich zabaw ze sklepem. Ale pędzelek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale na allegro jest pełno podróbek tej firmy :(

      Usuń
  18. Nieznana nam marka, ale chętnie przyjrzymy się asortymentowi:) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię zamawiać w internecie ale widzę że w tym sklepie trochę to utrudnione , oby doszli do ładu i dopracowali braki .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam już 3 pędzelki z MAC 1 do cieni i 2 do podkładu. Jestem bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pal licho jak paczka jest pobraniowa, mi to nerwy skaczą jak już opłacę z góry i od sprzedawcy zero odzewu na moje pytania.. zachowanie totalnie nieprofesjonalne, szczególnie że to raczej znana i poważna firma..

    OdpowiedzUsuń
  22. oooj, mam 3 pędzle z maca, jeszcze z czasów emigracyjnych - jeden duży do pudru, drugi dwukolorowy biało czarny do bronzera i trzeci płaski do podkładu. są najlepsze na świecie..Zapraszam do mnie na konkursik:) do wygrania świetne kosmetyki do włosów włoskiej marki Sanotint - w tym naturalne farby do włosów!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pędzelek :)
    Ja skusiłabym się na róż, ale to może jak zrobią darmową dostawę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. No jaki pędzel ;) Też muszę się na taki skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie skusiłam się na zakupy u nich ;)
    czytałam gdzieś, że były jakieś problemy z płatnością online - zamiast kwotę w zł pokazywał w euro ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. o proszę, jak fajnie. Pędzelek git;>>>+++

    OdpowiedzUsuń
  27. ja z maca lubię pędzelki szczegolnie za ich długą żywotność

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o dość nieprzyjemnych akcjach z tym sklepem ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Na razie nic nie zamawiałam, ale te problemy logistyczne troszkę zniechęcają;/
    Ze względu na cenę kosmetyków, chciałabym je dobrać osobiście, żeby potem się nie okazało, że wybrałam źle...
    Mam bardzo jasną cerę i całą masę problemów z doborem kosmetyków do niej (mam na myśli głównie podkład czy korektor) :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Święta się zbliżają więc nic nie kupuję a namówię moją połówkę na jakiś prezencik :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam jeszcze przyjemności zamawiania niczego ze strony MAC'a

    OdpowiedzUsuń
  32. A nie miałaś problemów z wpisaniem adresu tzn numeru mieszkania domu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co amietam to nie, wpisalam nr domu i mieszkania i było ok :)

      Usuń
  33. Jest już 2016 rok a sklep online nadal nie jest dopracowany.Szczerze mówiąc nigdy nie trafiłam na tak zły sklep.Ulubione pomadki zamówiłam kurierem za pobraniem w niedziele,dzis jest piątek a przesyłki nadal nie ma.Kontakt ze sklepem tak jak piszesz nadal jest zerowy.Brak jakichkolwiek wiadomości.Samą stroną sklepu też się rozczarowałam,jest średnio czytelna.Przy takich cenach produktów spodziewałam się czegoś więcej.W dużo tańszych sklepach obsługa jest lepsza(tu jakby jej wcale nie było) i oczekiwanie na przesyłkę pobraniową wynosi 1-2 dni.Wypada mi nadal czekać na paczkę lecz to moj ostatni zakup w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w miescie otworzyli sklep stacjonarny wiec tylko tam kupuje jesli cos potrzebuje, o sklepie internetowym prawie zapomnialam;)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl